2017年7月3日 星期一

父親節「北京樓」@20170617



2017年 6月 17日 (星期六)

今年的父親節剛剛在大頭妹大考前夕,不過飯都要繼續食既,唔通考試唔洗食飯咩!今次又去返北京樓,其實我地一家好悶,唔係北京樓就是潮庭。又次次去同一間酒樓,都點返一樣的餸﹗今次點了: 醉雞﹑上海粗炒﹑銀絲卷﹑沙鍋雲吞雞﹑北京填鴨﹑京蔥羊肉﹗

醉雞,水準都不錯!

上海粗炒,差點以為自己點了上海「素」粗炒!找來找去都找不到肉絲!不過反正是點比大頭小丸,佢地都唔食肉,無所謂啦!

沙鍋雲吞雞

北京填鴨,去北京樓就當然是要食填鴨啦!

今次加錢要加一份皮...但我唔記得提阿旺有大細份之分,結果...係無特別要求大細份的情況下,當然是來了大份啦﹗結果...我地食皮都食飽了﹗哈哈哈﹗確實是慳錢之選﹗

平時我唔食羊,但其實阿旺好鍾意食羊,所以一人齊,我通常都會叫返碟羊比佢食﹗
 

坐定定但唔食野既小女孩!

坐唔定但會食野既小女孩!如果兩個可以『加埋除二』就好啦﹗哈哈哈﹗

大合照!兩個女都整心心,唔通是「港女」特色?!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...