2017年8月2日 星期三

忌廉蘑菇意大利雲吞 (附食譜)



好耐都無出食譜啦﹗其實星期日沒有工人姐姐,我地通常都出街食,不過有時都會想自己煮下,過下手癮,但就一定會煮啲簡單方便又好味既!呢個意大利雲吞就岩晒我要求啦!煮完自己都幾滿意,所以都出返個食譜啦﹗

其實意大利雲吞我就買冷藏的,我只要煮好個忌廉蘑菇汁就可以了,材料好簡單,只是蘑菇、清雞湯、鮮忌廉就可以!

忌廉蘑菇:   
材料: 
蘑菇200  (1盒唔記得 150g定 200g) 切片/粒
乾牛肝菌 20 150毫升水浸泡
雞髀菇 100 切片  
蒜頭 2瓣, 剁碎 
乾葱 1切碎
乾百里香 半茶匙
marsala  2湯匙 (其他酒都可以,花雕酒﹑米酒﹑清酒)
淡忌廉 100毫升

清雞湯  隨意 (蓋過材料就可以)

*除了蘑菇,其他菇類都係隨意,牛肝菌會香啲﹑雞脾菇就平平地,我有時仲會落大蘑菇/ 本菇。

 做法:
1.  煲內燒熱 2湯匙橄欖油,小火爆香乾葱,加入蘑菇用中火同炒至微黃拌入蒜茸,加入牛肝菌及灒酒,煮至差不多乾透。
 2. 加入牛肝菌水 (如無落牛肝菌,可以清雞湯代替,或清水加雞粉/鹽都可以),中火煮20分鐘。
3.  加入意大利雲吞,留意要有足夠水份蓋過所有材料,依包裝上指示的時間煮
4.  最後加入淡忌廉,及調味,可伴以帕爾馬芝士碎/ 番茜碎


大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE啦﹗
 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...