2017年8月22日 星期二

傻夫婦東京親子之旅 DAY 4 午餐【四季の味 ほり川】(HORIGAWA)


今日的行程比較簡單,只是下午去淺草著和服,再去晴空塔逛逛﹗因為和服約了 2:00,早上有少少時間,一早起身去7 -11買了早餐比 3隻懶訓豬,我就自己出去行街啦﹗阿旺﹑大頭妹﹑小丸子就留係酒店食早餐,休息一下,再出去食午餐,唔想佢地走來走去,就係酒店 19/F 的日本餐廳食壽司,之前有朋友食過,話都唔錯。

餐廳原來分 3個區,有壽司區﹑和食區﹑鐵板燒區,我起初仲以為可以自由選擇,原來入坐前就要選定啦﹗我地就大頭妹揀了壽司﹗午餐都有好幾款套餐可以選擇,價錢大約是 1800 - 5000 YEN,亦可以散叫 158 - 630YEN/ 件﹗

中午時候已經滿座,我地要坐吧枱啦﹗不過都好,可以睇師傅整壽司﹗我地點了餐廳經理推介的套餐,是一個壽司拼魚生飯的套餐,可能佢見我地有 2個小朋友,推介個多飯的套餐,仲有蒸蛋﹑麵豉湯﹑雪糕,都是 2160YEN,大約港幣 $150。

先來蒸蛋﹗好滑,仲有陣陣柚子味﹗好好味呢﹗

魚生飯都好足料,其實基本上我食完個魚生飯都飽晒﹗


麵豉湯﹗

壽司的飯是偏酸,同埋好夠味,基本上是唔需要點豉油﹗刺身亦好新鮮﹗

另外點了烏東比大頭妹同小丸子食,點知佢地都冇食到,最後要阿旺清咗佢﹗

食埋個雪糕為呢一餐畫上完美句號﹗

食飽飽我地就出發去淺草著和服啦﹗

四季の味 ほり川
http://www.southerntower.co.jp/restaurant/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...