2017年8月21日 星期一

傻夫婦東京親子之旅 Day 1【箱根小涌園酒店- 自助晚餐篇】


之前都有提過,入住【箱根小涌園酒店】都有好多唔同的 package,淨房/ 包早餐/ 包早晚餐/ 包早晚餐,連箱根小涌園溫泉樂園入場卷﹗我在agoda 訂全包的 package,晚餐就是自助晚餐,大約是 $3300 (2大 1小),小丸子未夠 6歲,我是另外再 email 酒店加 1個小朋友,大約是 5700yen (住: 2057yen,早: 615yen,晚: 1544yen,樂園: 1500yen),即是 $400,總數就 $3700。如果上官網/ 日本的旅遊 website 訂,連晚餐都有好多選擇,唔一定是自助晚餐,之前上網都望過,如果揀和式/ 鐵板燒,份量有點少,我怕阿旺食唔飽,所以都是自助晚餐最穩陣,而且係日本食自助餐是幾 kids friendly,小朋友 6歲以下都好平﹗

自助餐在 3/F (LOBBY 的一層),自助晚餐的賣點是長腳蟹﹑烤牛肉﹑帕瑪森起士義大利麵﹗

長腳蟹真是好好味﹗阿旺話係香港食唔到呢個水準,我諗如果去北海道食會更加美味﹗

小丸子愛白汁義粉,我當然第一時間拎比佢,等佢可以乖乖坐定定食﹗

食得幾滋味,見佢食得咁滋味,我自己後來都有食一碟﹗

大頭妹的『兒童餐』,哈哈,係我幫佢拎,再放靚靚,不過佢連呢一份都食唔晒﹗同佢食 buffet 真是唔抵﹗


我同小丸子都最愛麵豉湯﹗

食咗 2轉長腳蟹之後,開始食其他食物啦﹗

牛肉好腍好好味﹗

沙律材料豐富﹗

去到日本當然要食生果啦﹗

試試甜品都唔錯﹗


都有中式食物﹗

生果盤﹗

密密食的小丸子﹗

唔多食的大頭妹﹗

大頭妹正經野唔食...係食呢啲﹗

最後原來仲有軟雪糕﹗


食飽飽...睇下小丸子個肚腩仔﹗

唔知大家有冇興趣,都出去影咗一個圈﹗







有免費的咖啡﹑茶,另外仲有果汁﹑汽水﹑啤酒,不過當然要加錢啦﹗



食完飯行下酒店,得一間好細的商店﹗


食完自助餐走咗出去行便利店,最近竟然唔記得去睇星星﹗

http://www.hakoneho-kowakien.com/restaurant/grandvert.html

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...