2017年8月18日 星期五

傻夫婦東京親子之旅 DAY 2【小田急世紀南悅酒店】

 

2017年 7月 15日 (星期六)

今日搬返去市區,今次都係住返新宿,因為無論係箱根出返市區/ 來回迪士尼,住新宿都比較方便﹗第一次住【小田急世紀南悅酒店】,地點可以話無得挑剔,係新宿的 JR新南口,對面就是高島屋,行 5分鐘就到新宿的高速車站,可以坐巴士去迪士尼/ 機場,而且可以比 2個小朋友入住的酒店其實唔多,這間可以比 2位 12歲以下的小朋友入住,所以酒店價錢相對比較貴,暑假大約是 $1800/晚,我又揀咗間大少少的房,不過真是少少,少到我入房時覺得佢會唔會係比錯房我﹗

依家仲有天橋過返新宿東口,好多百貨公司 MY LORD/ LUMINE 1/ 2﹑小田急百貨個邊﹗

咁岩樓下仲有間 LINE FRIENDS X ICE MONSTER 的 POP UP CAFE/ STORE﹗

我訂的『風景房』,可以望晒成個東新宿,仲可以望到晴空塔同東京鐡塔﹗
房間大少少的地方就係呢張沙發位,前後都仲有空間,而且仲是 2張,如果普通 2人房就會得返有椅背個邊,同埋基本上是貼晒窗同床。


2個小朋友其實最鍾意住酒店,不過去東京,留係房間的時間其實好少,阿旺叫我下次都唔洗訂貴啲既房,其實可能都高多幾層,我地住 29樓 (2955室)﹗






以新宿酒店來講,洗手間都算大﹗




酒店的 LOBBY 20/F,有一間便利店,又是開 7AM - 11:PM,但我地成日都過咗 11:00 PM 先返到酒店﹗

又是可以基本解決早餐,有三文治﹑飯團﹑杯麵﹑薯片﹑雪糕﹗



小丸子最緊要有奶奶﹗

另外,酒店每一層都有汽水機同冰機﹗

好啦﹗休息一陣就出發去食晚餐啦﹗

小田急世紀南悅酒店: en.southerntower.co.jp

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...