2017年10月17日 星期二

澳門2017暑假親子之旅【澳門喜來登酒店】@20170821


2017年 8月 21日 (星期一)

哈哈哈﹗我今次都覺得自己好堅,我一拖二帶大頭妹小丸子 2個去澳門﹗其實阿旺都一齊去,只是早上要見客,遲少少匯合我地,我就心急一拖二出發先﹗其實今次是去做少少野,幫【澳門喜來登酒店】拍野,主角是大頭妹,詳情就唔講住,等條片出街我再同大家分享﹗不過都要多謝【澳門喜來登酒店】同埋 PR姐姐的安排,我地今次有機會見到金沙城中心的 CEO,同埋認識一下酒店的運作,真是一個好難得的體驗﹗

點解得我一個暈船浪﹗好彩 2個女都好合作,自己有自己睇書的睇書,畫畫的畫畫,食下飲下就到澳門啦﹗







到步之後,首先就到酒店的班妮意大利餐廳食午餐,午餐是半自助形式,沙津吧同甜品都可以自己揀﹗我會另外出 blog 講下﹗

食完 lunch 就上房啦﹗嘩﹗今次我地入住家庭房,真是好大間,其實 2年前都住過,不過今次竟然有特別 decoration﹗大頭小丸入到房真是十級開心﹗

試問邊個小朋友見到一地氣球會唔開心﹗

好貼心的 decoration﹗


2個不停玩傳波,將啲波傳上傳落﹗

家庭房其實是 connected room,所以真是夠晒大,澳門酒店的房間本來就比較大﹗

浴室的用品都好齊全﹗




八掛望下 room service,又唔貴喎﹗又可能是香港的物價太高﹗

窗外的景色﹗


休息一陣就開工啦﹗﹗﹗其實今次拍攝是以小朋友的視點去睇酒店的運作﹗

剛好有大型 event,大頭妹就學下 event management﹗


小丸子都有『幫手』搗亂﹗

頭先大頭拍時又話要拍,到比佢戴攝錄機時,15分鐘就頂唔順﹗

體驗完 event management,我地就去到酒店的餅房學整蛋糕﹗﹗﹗



大頭妹的完成品﹗小丸子就整咗個 monster cake﹗

今日最後一個任務 - 學執房,仲要係總統套房﹗










學摺毛巾﹗


成功﹗

做完任務終於可以玩啦﹗去游水﹗




游完水,我地就去食晚餐啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...