2018年3月13日 星期二

考完試了(下) 【和小朋友做小手工】



上次其實唔止買咗一盒玩具既,仲買咗一盒係做『玻璃畫』小手工,都唔係咩新野,我記得我細個都有玩過類似,可以夠我玩一個下午,不過依家當然再靚咗,做到是鎖匙扣咁,我覺得小朋友開 PARTY 時,同其他小朋友玩下都幾好﹗家長同小朋友做下小手工,其實是一個好好的親子時間﹗

一盒 $48,有6支顏色,同 6塊牌仔,有幾個唔同主題,我買咗恐龍同機械人﹗


大頭妹好叻女,可以自己完成,仲整得都幾靚﹗唔記得影小丸子隻恐龍,佢同爸爸一齊整,整到好恐怖,不過都成功咗﹗


整完之後要乾 8小時,所以晚上做完功課做就最好,訓醒第 2日就完成啦﹗乾咗就會半透明咁,大頭妹見到都好開心﹗














1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...