2018年3月12日 星期一

考完試了(上)【IQ XOXO遊戲】



放完新年假一個星期就考試,加上新年前又忽然停課,所以今次考試都溫得好急,有啲範圍其實都未教晒,要靠自己,所以新年假期都無得盡情玩下﹗不過唔緊要啦,考試後慢慢玩,大頭妹都知規矩,我次次都好有『信用』,考試後我會盡量滿足佢玩既願望,所以佢都會乖乖溫書 (希望小丸子都會...我知有啲難度)﹗

買咗款小遊戲同佢地玩【IQ XOXO遊戲】,是智力遊戲,訓練小朋友思考,仲可以提升專注力,HAHAHAH...個盒野咁講我咁聽...不過最少可以令佢地忘記 ipad 一陣﹗


買得一盒,兩個又爭,之後比我諗到個好方法,一個『出題』,一個『解題』,成功解決佢地的紛爭﹗忽然明白小朋友乖唔乖,真是睇父母識唔識教,好多事情其實有好多辨法可以解決,湊小朋友真是轉數慢少少都唔得,仍然努力學做一個好媽媽﹗


個遊戲有好多 LEVEL,細既小朋友可以由STARTER開始﹗


大朋友都可以玩架﹗如果比我玩,應該都可以玩好耐﹗


佢最好既地方係細細盒,好岩出街/ 旅行有時坐長途車,比小朋友玩下,好過玩手機吖﹗


大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE 未呀?未就快啲 LIKE 啦﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...