2018年4月13日 星期五

澳門2017暑假親子之旅 DAY 1午餐【班妮意大利餐廳】



呵呵呵﹗又是清草稿夾時間,好多旅行 BLOG,好多時一次過 UPLOAD 完相之後,出完個主角酒店/ 行程 BLOG,其他飲飲食食,好多時都無寫﹗我依家都仲有好幾個短 TRIP未寫,連相都未 UPLOAD,我都好驚...爛尾...呀...爛尾都稱唔上,直頭都未開頭﹗真是要努力加油﹗

講返我地上年暑假的澳門 TRIP﹗PR幫我地安排咗 2間非常好的餐廳,PR安排得既一定唔會差,所以都真是要出返個 BLOG介紹下既﹗其中一間就是 【班妮意大利餐廳】﹗中午有 SEMI BUFFET + DESSERT 的SET,另外再可以加主菜/ 湯﹗SEMI BUFFET 都好多食物揀,甜品就更加花多眼亂,而且水準非常高﹗

一坐低就有麵包﹗大頭妹同小丸子話個麵包條好好味﹗




安頓好佢地食麵包,我就出去攞野食啦﹗















幫佢地點咗一個蕃茄意大利麵 2個 share﹗ 

意大利南瓜飯

燉牛面頰



個牛真是超嫩﹗

最後仲有飲品﹗

比佢落粒糖都咁開心﹗


班妮意大利餐廳: http://www.benemacao.com/zh


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...