2018年4月20日 星期五

大戶屋@20180325



2018年 3月 25日 (星期日)

又時光倒流到復活節前,今日阿旺要出TRIP,工人姐姐前一日亦都返咗菲律賓放假,得我自己一個一湊二。中午唔想煮,又想同兩個女去行下街,落咗 AEON 玩一陣,再食 LUNCH,點知今日大頭妹竟然話唔食烏東,想食其他野,問佢食拉麵好唔好,話咗好...去到門口又話唔好,行來行去間間都話唔好,終於去到大戶屋,佢話好啦...但條人龍長到...唔想再行,結果等咗成個鐘枱,我又順便教下大頭妹,有時食野要睇情況,做人唔好太麻煩...其實去到間間門口,小丸子都話OK...結果小丸子好無奈﹗

有時寫下 BLOG真係好,等我記得 2個女的優點,大頭妹個人係煩,但佢做事小心,對自己有要求,所以讀書又唔洗我太粗心,小丸子個人比較隨和無所謂,所以做功課都是是但但,其實佢對任何事都無咩要求 (係貪靚同貪吃)﹗

平時好少去大戶屋,因為長期都等位,入到去都要等一陣先落到單,之後等食物上枱又要等一陣,所以等位相對比較耐,如果去上海鋪,呢頭點完,呢頭就上枱,一食完就收走你隻碟﹗

喉嚨唔係太舒服,所以今日食魚,都幾好味既﹗但我覺得同對面差不多,對面個間就平好多。
 

大戶屋的兒童餐好吸引﹗大頭妹自己一個食得晒,咁等耐啲枱都抵,最緊要個女鍾意食﹗


點咗個炸薯仔烏東餐比小丸子,點知薯仔有黑椒,小丸子唔食﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...