2018年4月12日 星期四

20180328@【Pizza Express】

2018年 3月 29日 (星期四)

時光倒流到復活節假期前,阿旺出咗 TRIP,工人姐姐又放假回鄉,過了非常艱辛的一星期,其中一日大頭妹小丸子就去咗嫲嫲屋企一日渡假,個日我就爽,一個人訓晒成張床﹗第 2日嫲嫲帶佢地返嚟,近近地係屋企樓下食 PIZZA EXPRESS,其實我地咁耐都未試過入去坐低食,次次都係買外賣﹗今次點了一個 2人套餐,再加 2個兒童餐,個兒童餐都OK抵食﹗不過食完之後,我奶奶又痾又嘔,我就肚痾...好彩大頭妹小丸子又無事...所以短期內都唔會再去食﹗

我估原凶應該是沙律,因為大頭小丸都無食沙律﹗


意大利肉丸拼麵包球﹗


是日 PIZZA﹗


小丸子的兒童餐,佢自己睇餐牌,唔識的字又問我,最後揀咗呢款,白汁火腿蝴蝶粉﹗


大頭妹的蕃茄芝士PIZZA,真是岩晒佢,完全無肉,即刻食得好快﹗

兒童餐仲有棋子包加朱古力醬做甜品﹗


HAHAHAH...好鍾意食小丸子食野...呢個完全係『等個女嫁唔出』系列﹗


大頭妹就幾時都斯斯文文﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...