2018年10月30日 星期二

慶祝飯@Mr. Steak Buffet a la minute



哈哈,又失蹤一陣子,因為我最近又轉咗工,真是估不到,之前份工一做就10年,今年一年內就轉了2次,仍然是中環OL,篇自我介紹不用改😆,阿旺話要同我慶祝下,星期五放工落銅鑼灣的 Mr. Steak Buffet a la minute食自助餐!

之前想試好耐,聽朋友話選擇好豐富,有全港獨家首次推出任食「山形牛」壽喜燒,海鮮種類選擇多:即開的波士頓龍蝦、新鮮花蟹、藍花蟹、蕃薯蜆、珍寶翡翠螺、紐西蘭青口、鮮蝦、藍青口、扇貝⋯⋯最驚喜是即開生蠔,我同阿旺都食咗3轉,每次3隻,我竟然3次都拿到不同品種的蠔!有creamy的、有海水味濃郁的、有帶金屬味的,真是太幸運了!刺身都有7款,今晚剛好有我最愛的帶子和赤貝😋😋😋!

新鮮花蟹


開邊龍蝦


刺身😋😋😋


壽司都有好多款😍😍!


第一款比較大的,入口creamy,加上淡淡的海水味,正!


呢款size 細一點,但海水味特別濃,我3款之中最喜愛這款!


這款帶金屬味,其實阿旺講的時候我都唔明咩叫金屬味,食咗就明白了!講到吃都是阿旺是專家!😆




 

傳說中的任食「山形牛」壽喜燒,果真入口即溶,超級好味,大頭妹都食咗好多!




和牛壽司🍣


呵呵呵!仲有Haagen Dazs 雪糕!


杯裝的都有!


甜品的選擇都不少!


有小朋友最愛的啫喱糖!


有蘋果汁、冰茶、生果水任飲!


大頭小丸都食得好滿足!

小丸子狂吃Parma ham!
 



小朋友食自助餐最開心就是可以自己揀自己鍾意既食物。




食食下仲派氣球!


來得Mr. Steak Buffet a la minute,當然要一試他們的心太軟,可以自己同師傅講想寫咩,氹女仔一流!😂😂😂


想個女嫁唔出系列﹗


其實已經好飽,臨走見到有梳乎厘,忍唔住要食返杯!


食飽飽返屋企啦﹗



Mr. Steak Buffet a la minute
地址: 香港銅鑼灣告士打道280號世貿中心6樓
電話: 2881 5757
Openrice: https://www.openrice.com/en/hongkong/r-mr-steak-buffet-a-la-minute-causeway-bay-international-buffet-r15591
網站: http://www.mrsteak.com.hk/en/buffet

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...