2018年11月5日 星期一

小學生帶飯餸 (金菇牛肉卷)

 

繼續我的星期日大頭妹帶飯餸測試,金菇牛肉卷其實係我的拿手小菜👍🏼👍🏼,今次我不惜工本,係Apita 買咗日本和牛嚟做呢個金菇牛肉卷,基本上好難唔好食🤣!無辦法,我要大頭一食就覺得好好味,所以材料是非常重要!今次大頭妹一食就同我講我煮得好味過出而餐廳,哈哈,梗係啦!出面餐廳無可能用和牛啦!

我煮金菇牛肉卷,會先煮熟金菇再卷,呢個步驟非常重要,我講到幾好味都無用,都是賣花讚花香,大家自己試試就知!我意思自己試下煮!



金菇牛肉卷
材料:
肥牛 8片
金菇 2包 (上圖用一包,所以好細卷)

調味1:
水、豉油、糖、(鏗魚湯粉) 各適量

調味2:
水、豉油、糖、(酒、味醂) 各適量
*( )內為optional,屋企有就放,無都唔洗專登買,放咗當然風味更佳!

做法:
1. 肥牛先灑上少少鹽和胡椒粉備用,
2. 先煮滾調味料1,加入金菇煮至軟身,
3. 肥牛灑上少少生粉,卷起金菇,
4. 平底鍋加油,先煎肥牛開口的一邊,再反而煎另一邊,
5. 加入調味料2,煮至醬汁狀,中間可能要先盛起牛肉卷以免牛肉煮得過熟,將汁淋上面。! 

*因為肥牛已加生粉,所以煮調味2時未必要加生粉,如喜歡個汁杰身啲,就加返少少生粉水!

1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...