2018年11月20日 星期二

傻夫婦暑假京都大阪親子遊 DAY 5【Aburiya國產牛燒肉放題】


之前都講過,年紀大啦⋯⋯唔食放題,不過今次去大阪時,國皇之家大力推介國產牛,之前食咗一次鐵板燒挑起我對牛牛的胃口,所以有日玩完返酒店未食晚餐,見大約9:00,就試下碰碰運氣,結果大約等半小時就可以入坐啦!最最最搞笑是我地入到去,國皇之家竟然係隔離枱!不過佢地就尾聲食甜品,我地就剛開始!

一上枱就知正啦!我同阿旺都推介牛五花肉,原來 Aburiya 就是五花肉的意思!

牛橫隔膜...其實即是咩位?﹗都唔係好清楚,不過去日本食燒肉時成日都會見到。

牛舌太薄,所以一般。

牛腸...自從上次去福岡食過之後,阿旺就愛上牛腸,佢話是福崗男人的浪漫喎﹗




蔬菜

食得放題就咩都試下啦!蝦都OK架﹗

菜都一定要食,而且呢度既前菜都好好味!

牛肉湯

肉醬義大利麵,大頭妹話都唔錯。


小丸子投訴我燒得慢,都是既⋯成9:30,都真是肚餓!

佢決定自己燒!

有得食勁開心!

睇佢個樣幾滿足!



甜品都好正,不過就唔係任食,係一人一客﹗



最後比個 MENU 大家睇下﹗











沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...