2018年11月18日 星期日

傻夫婦暑假京都大阪親子遊 DAY 4【宮崎牛鐵板燒】


每次去日本,我地都一定會去食牛牛,因為我同阿旺都特別鍾意食牛!今次一早 book定【宮崎牛鐵板燒】,是我隨便在 google找的,在酒店附近,評分不錯,而且大頭小丸之前未試過鐵板燒,誰不知我一心 book lunch time,諗住 lunch set抵食啲,竟然無發現我 book的是週末,因為排行程時我是用第一日、第二日去排,結果沒有 lunch set,作為一位一向自稱既專業又精明的靚太,今次真是老貓燒鬚!🤣🤣

餐廳有識廣東話的師傅,師傅是國內人,去過英國打工,所以識到香港人朋友,學識咗廣東話,係英國認識了日本人太太,所以後來就嚟到日本工作,佢話如果有香港/ 中國人的booking,通常都會是佢招呼的。

今次安排了 semi private room,係一間房分開兩邊,中間有 partition。

已經唔記得咩事,類似是家姐唔同佢玩/ 佢講玩野,我地無人答佢之類!

好啦﹗食物出場啦﹗連前菜都好精美特別!


凍湯


沙津都好有水準,用料好新鮮,蕃茄超甜!

另外點的龍蝦和帶子,龍蝦是師傅推介的,因為點了龍蝦,之後會有龍蝦麵豉湯!





師傅好厲害,去殼起肉,乾淨俐落!

帶子都超好味!

師傅推介我地食最平和最貴的一款 (另有一款更高級),師傅話其實平的一款,已經很高質素(因為不是lunch set嘛🤣)!比較貴的一款脂肪比較多,吃多反而會太膩,但絕對不可不試﹗ 所以叫我地平的要大份,貴的要細份就可以。

阿旺覺得貴的一款好味啲,都正常呀!不過都同意食太多會比較油﹗

其實我覺得『赤身』都不錯﹗

炒飯,真是每一道都咁美味!

食到一半,仲可以加入魚湯,試一試泡飯的風味﹗

龍蝦麵豉湯,甜到一個點,真是正到無朋友!
 


最神奇的是連放牛扒的麵包,都可以變成甜品,仲要超級超級超級好味!

真是非常非常美味﹗

最後仲有咖啡﹗


絕對是今個旅程最美味的一餐﹗推介﹗﹗﹗

宮崎牛鐵板燒:

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...