2018年11月29日 星期四

靚媽日記

其實我個靚媽週記都無寫好耐,轉咗2次工,都搵唔返個地方影相🤣🤣,所以我索性改返做靚媽日記,都是一個叫法啫!

之前買開衫的日本網站做快閃大減價,我緊係唔執輸去買返幾件啦!

條裙睇中好耐,減價時得返加細碼,收到時真是嚇一跳,堅細!好彩勉勉強強著得落!件top是雙面,前後可能調轉著,依家好多日本設計都係咁,連裙都可以反轉著!


哈哈!呢件岩去飲,lace位好靚!連阿旺都話靚,減價後唔洗$1000,抵啦!


成日買返工衫,出街無衫著!對!女士就是明明成衣櫃都是衫,都覺得無衫著!🤣🤣🤣


之前用開盒眼影用晒,買來買去都唔岩心水,終於比我搵到,原來我用開盒眼影,啡色是帶少少粉紅同紫,唔係齋啡色,用落柔和啲!


即時試上眼!就是我想要的色!好開心!


希望我今次會keep到啦!有緣再見!🤣🤣🤣

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...