2019年1月26日 星期六

傻夫婦暑假京都大阪親子遊 DAY 2 【夢館和服外拍方案】

 今次去京都,諗咗好耐著唔著和服好,事關上年去東京已經著過一次,2個女著咗1個鐘到就叫辛苦,尤其小丸子,一開始又揀對木屐,轉個頭又要大頭妹同佢交換鞋﹗


最後因為京都其實都唔係太多岩小朋友的景點,都是睇風景多,所以我決定一不做二不休﹗著和服仲BOOK埋攝影師影相﹗果然我呢個選擇是無錯,原來日本BOOK 攝影師一點都唔貴,我今次JOIN 【夢館】的【祇園 Mini 外拍方案 】(之前好似夏天先有),寫BLOG時上網再睇,做到10月尾,其實仲有好多其他 PACKAGE是全年都有,不過呢個MINI 方案,我覺得比較適合小朋友,1個小時的拍攝時間,小朋友無咁辛苦﹗

祇園 Mini 外拍方案
【基本費用】16000~
【外拍時間】約1小時
【來店時間】9
【車程費用】車程約10分鐘,計程車費用約1000

https://www.tw-kyoto.yumeyakata.com/photographer

攝影PACKAGE 是未包和服﹑SET 頭的,和服另外租,大約是 3500 YEN/ 位SET 1500 YEN/位,髮飾都仲要另外再買,如果自己有都可以自己帶去,所以加加埋埋大約是 HK$3000 到,已經包咗 100張相,我覺得比起香港影樓影家庭相更抵,反正我平時都是大約一年影一次﹗


9:00 準時去到夢館﹗


小朋友和服比預期的選擇少,都是粉紅﹑紅﹑藍各一到,不過就算是齊碼﹗始終京都就唔似東京的流水作業式。



大人就有好多款揀啦﹗


不是換衫的地方,只是換衫前去個洗手間﹗


呢邊係新館,有室內攝影服務提供,我地JOIN祇園 Mini 外拍方案,攝影師都有係度同我地影幾張﹗


SET 頭大小同價1500YEN,貪靚的小丸子9秒9就揀到自己想要的髮型﹗


大頭妹就三心兩意,最終2個都係揀同一款髮型。


換好衫 SET好頭,就出發啦﹗夢館一早就預備好 7人的士,連埋司機一齊出發啦﹗


呵呵呵﹗其實天氣太熱,大家都無咩心機﹗

之前係 facebook 都 post 過啲相,今次 post 返幾幅比大家參考下﹗










沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...