2019年1月16日 星期三

大頭小丸家長日@20190105



2018年1月5日 (星期六)

今年大頭小丸一齊讀小學,說真的,今年自己跟得不太足,10月中轉工,9月時舊公司要做交接,10月去到新公司又啲時間要適應,而且新工都幾忙,放工返到屋企,有時都想休息下,所以懶咗。

好彩今年大頭妹都算自己照顧到自己,起碼可以自己做功課,默書都唔洗我太粗心。小丸子就是我粗心不來,成日自己橫衝直撞,教又唔聽,鬧都唔做,搞到我都有點半放棄狀態。本來以為小丸子幼稚園已經開始有補中文、英文,應該唔洗我太粗心,結果是我想像得太美好了。

今日首先見小丸子班主任,老師見我第一句已經話完全唔擔心小丸子社交,當然唔係讚啦﹗話佢上堂唔係同同學傾計就係玩文具,專心同唔專心時,表現相差好遠(阿媽當然知佢唔專心的時間遠比專心長),老師話覺得佢可以做好啲,當然啦⋯⋯以這個成績,明顯有非常多的進步空間😅。看來媽媽下學期都要跟足啲啦!

之後見大頭妹班主任,大頭妹行為上都唔會有咩問題,呢點媽咪我好放心。成績上,今次數學失手,差少少唔合格,班主任又是數學老師,所以老師都花咗少少時間同我傾,因為平時大頭妹堂測成績都不錯,但我自己明白,大頭妹做野就是慢,所以佢快唔到,數學永遠係一個難題,因為唔係唔明白唔識做,係做唔晒份卷。

見完家長,仲有好多活動可以參加!

我地去咗學包糭!







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...