2019年4月22日 星期一

大頭小丸小學篇@20190331

依家寫blog好少講學校,因為唔知咩講得咩唔講得😝,其實轉眼大頭妹已經三年班,小丸子都一年級,話咁快今個學年就過咗一半,已經考埋第二次試,派埋卷啦,派埋成績表,寫個上學期小總結。😊

大頭妹今年除咗科數學,其他都考得不錯,今年數學跌得好緊要,由1-2年級,未試過低過85分,到今年上學期第一次考試得65分,差少少唔合格,由二年級下學期95分跌落嚟,足足跌咗30分。今次考試都是得70幾,真是跌得得驚人!平時堂測明明都是80幾分,圖形試過100分,問佢係咪考試緊張,又話唔係。

我話佢好似每年都要比啲野我去處理,可能驚我冷落佢🤔。上年就中文,默書成日都6-70分,考試又是由一年級8-90分,忽然跌到70幾分,今年中文反而狀態大勇,上學期仲神奇到高分過英文,完全匪夷所思,所以我相信我會搞得掂佢科數學既💪🏻。

至於小丸子😅,我真是無佢辦法,其實係咪好差呢?!又唔算,上學期2科70幾,2科80幾。今個學期4科80幾,但⋯⋯呢個成績,係佢地學校嚟講就唔係太理想。不過對於小丸子,其實我總是覺得好抱歉,花係佢身上的資源、時間、心機都比唔上大頭妹,而明明知道佢就是坐唔定,心散,應該要比多啲時間佢,但自己就成日捨難取易。

考完試約埋同學一齊去Superpark!



第一次去Superpark ,感覺新鮮,兩個都話好好玩!




仲有一次大考就完今個學期,有小朋友的日子過得特別快!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...