2014年1月13日 星期一

媽咪生日飯@北京樓

今年媽咪生日我地去北京樓食飯﹗年年好似唔係去北京樓,就係去六國酒店食 buffet,今年本身想去如心酒店食 buffet,hehehe...因為我之前玩如心廣場一個facebook game羸咗 4張 buffet coupons,不過...我地太懶,唔想星期五去荃灣,而且小丸子下午又要 interview,所以都係留返下次食﹗

講返今次餐飯,原來我地都有一後時間無去北京樓,佢地裝修咗 (有啲似 PACIFIC PLACE個間),價格都貴咗﹗以前一個 4人餐大約 $7XX,食家要 $9XX,我估個份量都細咗,因為個 4人餐,依家仲有分 5人/ 6人,以前其實是 4 - 6人餐﹗所以我地今次散叫﹗

餐前小食

沙鍋雲吞雞

片皮鴨


炒年糕...HEHEHE...我阿媽好寸...話想睇下人地炒得好食啲,定佢炒得好食啲,梗係我阿媽炒得好食啲啦﹗

生煎包

叉子燒餅

土豆炒三色椒

拔絲香蕉

HEHEHE...三姊妹合照﹗

返到屋企再同 2個孫孫合照﹗

4 則留言:

  1. 我屋企仲無新意 邊個生日都係係屋企攪 因為我地又多人 又多小朋友 出去食 怕嘈到人 哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩﹗但人多係屋企食,煮同洗個個都好辛苦喎﹗

      刪除
  2. 補祝auntie生日快樂,身體健康

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...