2019年4月20日 星期六

傻夫婦暑假京都大阪親子遊 DAY 3【Legoland/ 聖瑪麗亞號/ 海遊館/ 天保山麼天輪/ 溫野菜】


今日的行程是衝著「大阪周遊卡」而來,剛好一整個區域 3-4個景點,用大阪周遊卡都有優惠/ 免費,免費入場的包括:Legoland Discovery Centre Osaka (2300yen),天保山大摩天輪 (800yen),聖瑪麗亞號 (1600yen),另外海遊館都有折扣優惠,不過我地買飛時忘記用,所以以以 1日周逰卡來計,單是去 Legoland 已經值回票價。(詳細資料:https://www.osp.osaka-info.jp/cht/

大阪的Legoland比東京的還要細,不過我地去京都個幾日,天氣實在太熱,好似有成37度以上,所以都將戶外活動,改為室內活動,原本今日是要去嵐山坐小火車,前一日收到朋友通知,佢上嵐山時天氣太熱,連小火車都停駛了。

講返Legoland,同大頭妹睇行程時,佢就是揀了Legoland!














入面有一間小Cafe,都有簡單的咖哩飯、熱狗之類食。

仲有少少街頭小吃。





我地報了一個班,講日文的,不過小朋友跟著砌也不難。





之後去坐聖瑪麗亞號,怎樣說呢⋯⋯好像有點浪費時間,看的風景沒有什麼特別。😅



之後再去海遊館,今次我無入場,我去行商場。












佢地食到大熱狗好興奮!明明係Legoland 時已經食咗!

可以摸魔鬼魚,不過大頭妹就唔敢摸,小丸子摸完話好滑。




最後去坐天保山麼天輪,有透明底的,不過要排1小時,所以我地放棄咗,坐普遍卡等15分鐘,影咗當坐咗啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...