2014年1月6日 星期一

冬至晩飯

heheh...依家先寫返冬至晚飯,好似遲咗少少﹗不過間餐廳今年 8月要結業,真是食得一次得一次,寫得一次得一次啦﹗又一個地產霸權下的犠牲品,媽咪屋企樓下嘅街市成個變成百佳,原本係商場嘅百佳就唔知係唔係拆細分租﹗以後又少咗一個食平野嘅地方﹗同老闆傾開,佢都話佢未搵鋪位,佢話週圍都太貴啦﹗


粟米魚肚羹

沙薑雞

羊腩煲

魚香茄子煲

椒鹽鮮魷

炒芥蘭

芝士海中蝦 (伊麵底),呢個好好味呀﹗估唔到啲蝦都好好味﹗

蒸蟶子

5 則留言:

  1. 你屋企樓下間百佳以前都係街市嚟架! 我由細到大都係住嗰度....好懷念以前屋企樓下有一間可以買到好多嘢嘅街市!而家地產罷權......

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHEH...係呀﹗我岩岩搬去嘅時候,有啲舊指示牌仲寫住街市,等我仲奇怪點解附近街市咁遠,係我樓下都會有指示牌﹗

      刪除
  2. 而家d 地方全部唔係金鋪就藥房 我住個到唯一一間文具店都無左 加左成30%租 轉眼又做左藥房了 唉

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...