2019年11月28日 星期四

傻夫婦暑假九州親子遊Day2「宮崎牛專門店 宮崎Miyachiku」@20190716



2019年7月16日(星期二)

今次行程訂了3間餐廳,呢間係其中一間,只接受預約,外國遊客仲一定要經酒店約,無得walk in,上年去大阪店(舊文:https://athena-joe.blogspot.com/2018/11/day-4.html?m=1,就可以上網book,我係klook 定kkday仲見過有coupon買,好抵食,不過只限大阪店。

上年食完今年要再食,就知一定係好野!上年去大阪book咗lunch,但是星期六沒有lunch set,今年book個時就問清楚,lunch set真是抵食好多呀!


















真是超美味!依家見到都想食!

















宮崎牛専門店 博多みやちく
日本〒810-0801 Fukuoka, Hakata-ku, Nakasu, 5-chōme−2−1 NAKASU J-PARK BLDG.
https://goo.gl/maps/rsexGG81wXHcLdab7

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...