2019年11月25日 星期一

傻夫婦暑假九州親子遊Day2「大濠公園」@20190716


2019年7月16日(星期二)

今次旅行,阿旺話希望可以HEA啲,因應「團友」的要求🤣,我今次「盡量」安排一日兩個「景點」,比佢地訓到自然醒😌。除咗住有早餐的酒店,其餘時間我都是化好妝,落街買完早餐,先叫佢地起身,算唔話得啦呱😆!

今日一早買完早餐,我就一個人去買聽日去由布院的巴士車飛,話說我好低能,我Day3至Day6會去由布院和別府,我竟然買咗3日的JR Pass,仲要去到車站畫位先發現😰!JR Pass我係HK Express買,是no refund的,唯有單獨買巴士飛。

今日的行程只有大濠公園,一早book了餐廳12:00食lunch,未夠鐘先係博多站的阪急百貨玩一陣,有一間Pokemon shop,兩個超級興奮!


呢部機好抵玩,100yen一局,玩完入多100yen會出張好靚既Pokemon卡!



之後,每當經過博多站,都會上嚟玩下!不過好奇怪,兩個女都無叫買野!

好彩我自己本人麻麻地Pokemon ,如果是角落生動,我就出事啦!🤣 

好Colourful好靚!

我最鍾意既手巾仔。

電話套都有好多款。

仲有我最愛的餐盒!

之後見仲有時間上埋頂樓坐小火車!



其實好bb,不過兩個女都仲好bb,玩完一團仲話想再玩。



其實出發去食lunch,不過大頭話想試family mart 的炸雞,之前比過family mart炸雞的廣告佢睇,佢話想試下,果然好好味!



今日唯一行程—大濠公園!

食完午餐(午餐另外出blog),出發去大濠公園!

日本公園的設施真是好厲害!見天氣咁熱,以為啲設施會好熱,點知摸落去係涼浸浸😮!我真是覺得好神奇!









玩完一陣公園就是坐鴨仔,去咁幾次日本,次次都坐唔到,今日專登抽時間去坐鴨仔船!




公園有間餐間,環境都唔錯!




大濠公園
1 Ōhorikōen, Chūō-ku, Fukuoka, 810-0051日本
https://goo.gl/maps/UHxZwLHAGwaHUyXo9

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...