2007年1月2日 星期二

東京之旅-前篇


東京之旅-前篇
Category: 夫唱婦隨- 東京 2007, Tag: 亞洲,旅遊
01/02/2007 06:54 pm
我1月7日至11日會去東京,已經計畫好行程。
但男朋友話太Tight,仲辛苦過番工...


請大家比啲意見。

Day 1: 1450到達 > 新宿酒店> 新宿
Day 2: 原宿-明治神宮> 原宿> 涉谷> 自由之丘
Day 3: 築地> 銀座> 秋葉原> Tokyo Dome City
Day 4: 淺草> 上野> 池袋> 六本木
Day 5: 新宿> 機場

Remarks:
因為1月8日係日本的成人節,所以特意去神社。
因為唔去Disneyland,所以去Tokyo Dome City (可以玩機動,又可以Spa)。
其實都好想去台場,但我個schedule好似真係塞唔落...
有冇其他好介紹呀?

Vanlily at 01/04/2007 11:57 am comment
我最後一日係因為唸住坐巴士去機場 , 點知又迷失喎 , 搵唔到巴士咁咪即刻改坐 JR 再轉火車囉 , 點知落左 JR 轉火車個時 , 因為唔識日本 , 坐左最慢既火車 ( 有 3 款火車 )!!! 根住去到機場 , 個登機位又行極都行唔到喎 , 最後起飛前 45MINS 先到 , ( 平時 1hr 前係唔比入嫁喇 ), 好彩個 d 人都比我地入去 入到去 , 我係 tokyo hands 買左 d 刀仔叉仔 (hand carry) 又比佢發現到 , 要未收 !! 搞左一大輪 , 最終 10mins 起飛前先上到飛機到 !!! 險到 ....
Athena and Joe at 01/03/2007 01:07 pm comment
Vanlily- 多謝你的意見﹗我緊係記得啦...我男朋友未變肥仔前,我都係甜品怪,不過都唔夠你一半。我都係一星期一次,你就日日post,都未post完。你記得快 啲post埋你的東京之旅,我好想知點解你差啲上唔到機(好有參考價值)...其實我都知Tokyo Dome唔多嘢玩,不過因為我自己去過Disleyland,所以cut咗 (男朋友未去過嫁) 。但又唔想不停Shopping,嚇親&悶親男朋友 ,所以就去個近近地的玩下囉。 Ken Ken- 我覺得如果你兩個都未去過我話,應該先去Tokyo Disneyland。但如果心態係香港都有Disleyland,但只有東京先有Sea World,則作別論。不過Tokyo Disneyland都大過香港個好多,而且有好多有日本特色的精品。
Vanlily at 01/03/2007 11:29 am comment
嘩~~就出發喇...好野!! 台場唔使去喇, 無野玩無野買嫁, 不過個彩虹橋日落就好靚, 如果無時間就唔使去喇 築地可以唔使咁早去, 其實佢地開到好late....不過我d朋友話tokyo dome無乜野玩嫁喎....如果唔夠時間唔好去喇 去自由之丘記得食 mont. st. clair同甜品森林入面個間疏乎里!! KENKEN~~ 我朋友去過disneyland sea world, 好正喎, 係人多d, 不過係得東京獨有, 我睇過d相, 真係好正嫁~
kennis at 01/03/2007 10:53 am comment
我都計劃一月尾去日本呀!但我會去箱根及Disney,所以正式只有兩日在東京內 Shopping,現在仲心大心細,唔知去邊好,實在太多地方想去喇,如台場、淺草、自由之丘及上野等等!Athena,可否俾d意見呀!唔知你有冇去過 Disneyland & Sea world,邊個值得去多d呀?謝謝

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...