2007年1月12日 星期五

日本東京超開心﹑超疲倦之旅 Day 1

今年的第一次旅行...目的地係日本東京。上一次去日本已經7 年前,係跟旅行團,同媽咪&細妹去的。今次係同男朋友去&自由行,感覺好唔同。
出發前已經比男朋友問個行程會唔會太緊迫﹒﹒﹒結果大家而家可以睇睇。
在此要特別要多謝大少奶&Vanlily﹗因為大少奶介紹咗本好好的東京自由行的旅遊書比我,而Vanlily好比心機咁寫Blog,介紹咗好多旅遊書唔會詳細寫的資料,兩樣嘢對我今次的行程好有用。
好﹗出發啦﹗2007年1月7日
Day 1:  香港 -> 日本東京成田機場 -> 新宿Keio Plaza Hotel -> 新宿Shopping -> 六歌仙(晚餐)
我地坐9:55機出發,去到日本成田機場已經3點。過海關&將之前在香港預先買咗的機場巴士coupon換成ticket,到上車已經4點...比噃半日我呀
機埸巴士- 單程3000yen (around$200),車程大約90分鐘。坐完就知點解咁貴...去新宿都分開幾班巴士,每班車只停兩個站(唔知係唔係班班都係咁,最少我坐嗰班係)。一個站都有兩個服務員,簡直就係創造就業,亦唔怪得會咁塞車。

其實上年都冇去過旅行,所以今次就揀咗間五星酒店,唔好刻薄自己。嘩﹗點知都係好細吓。今次住新宿的Keio Plaza Hotel,揀新宿貪佢交通方便,Keio Plaza都算ok方便。 不過,其實留在酒店的時間真係好少,值唔值真係見仁見智。如果唔係,可以揀啲近車站的酒店,咁行完一日返酒店,就可以舒服啲。
到達酒店,用最快的速度攪掂,都已經18:00,太陽伯伯都落咗山﹗因為男朋友想買agnesb袋,所以第一站就去0101City,點知間agnesb冇佢想要的款。基本上0101City,已經有晒日本時裝雜誌常見的大牌子﹒﹒﹒不過我竟然咩都買唔到。
日本的百貨公司超早關,想行耐啲都唔得。一路由最早關的行 (20:00),行到22:00,就開始出發去食晚餐啦。今日的晚餐係六歌仙黑毛和牛﹑長腳蟹網燒放題。 真係超正﹗佢地的放題都分好多級,最高級的要成HK$1000位,可以點伊勢海老,牛都有7款。我地只係要最普通的(即係最平的),都要HK$400位, 有4款牛,同長腳蟹。全部都可以任點任食。個rib同個steak都超正。最估唔到係個餐後甜品都好好味,係柚子雪芭,好清﹒﹒﹒可以去咗啲油膩的感覺, 亦令我感覺到餐廳對食客的體貼。


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...