2007年1月20日 星期六

日本東京超開心﹑超疲倦之旅 Day 3

           
2007年1月8日Day 3: 築地-> 銀座-> 秋葉原-> Tokyo Dome City-> 新宿

完全基於好奇心,特意去築地食壽司,順便行吓築地市場。其實築地市場都有好多嘢賣,我覺得都算值得行。十點去到築地,竟然已經要排隊。哈哈...咁男朋友負責就排隊,我就負責四圍八。其實原來唔洗睇書都可以知道邊間出名...因為淨係得兩間有人排隊。我地去咗其中一間:大和。
比起Day2的美登利,在築地食壽司其實係貴啲,在心理作用下,亦覺得係新鮮啲。我地點咗一個一人餐,再叫咗幾款食咗覺得正的,埋單要7900yen。當然以食壽司計,其實唔算貴。



食飽咗就向銀座出發,本來唔想去銀座...對名店無咩興趣。不過,呢個係男朋友東京體驗之旅,我又想睇吓玩具博物館,所以都係去咗。如果唔係因為自己懶,遲咗起身,都可以係銀座食午餐...無法啦﹗我係玩具博物館買咗阿笨阿占公仔,好開心。
之後去咗男朋友唯一話想去的地方:秋葉原。咁就出事啦﹗出咩事?...咪就係迷路囉﹗我出發前已經睇熟晒本旅遊書,一直去邊,加人人都話複雜的鐡路都考唔到我。但係我完全對秋葉原實在冇咩興趣,就叫男朋友自己搞掂,哈哈...真係唔方唔搞掂,搞掂我對腳呀嘛﹗

由於行程無去迪士尼同箱根,所以就去比較方便的Tokyo Dome City,有機動遊戲﹑又有溫泉Spa。如果要去迪士尼同箱根,起碼要預測7天。
哈哈哈...我地去到最後係無玩機動遊戲嘅。就去咗食晚餐先,食飽飽再去浸Spa。去咗母明谷主題餐廳,講真...啲食物嘛嘛地,不過就真係幾有特色。
      
浸 Spa的地方唔可以影相,但我都想講吓。幾正嫁﹗設置又齊,有室內,又有露天的溫泉﹑桑拿﹑按摩池...仲有仲有就係三大牌子的化妝品,等你浸完之後可以 用。。因為唔可以著衫,男女係分開的,不過有男女共用的休息室同餐廳,我同男朋友約咗個半鍾之後在休息室等。個露天溫泉就係個過山車下面,不過我相信冇可 能睇到...係下面浸的時候真係幾得意。
因為冇玩機動,所以早咗走。一心諗住返新宿食ShabuShabu,點知...因為浸溫泉的時候除咗隱形眼鏡,咁就出事啦﹗我稱呢段經歷為『當盲公竹變成肓人』,我地又迷路啦
仲 要係我已經提咗男朋友,間餐廳好大機會係嗰棟大厦的情況下,佢都話冇。咁,我地又續向前行...行行下,覺得唔對路,無可能旅遊書會介紹啲咁偏僻的地方。 咁我地就返轉頭,間餐廳果然係喺頭先棟大厦,點知間餐廳已經過咗Last Order,真係估唔到新宿的餐廳會咁早收,跟住就去咗食拉麵- 博多天神。


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...