2009年11月17日 星期二

第2次照超聲波@DR. LUK

2009年10月28日   第二次照超聲波
今日好驚呀﹗去手洗間的時候竟然有少少血﹗第一次是啡啡地色的,第二次直頭是鮮紅色,心大心細...最後都是決定即刻去見醫生,免得返到屋企仲有問題的時候,都唔知點算好﹗
因為咁...我就自己去咗做第二次的照超聲波啦﹗醫生睇過寶寶無問題,心跳正常,手腳都有郁,我覺得好似郁得多過上次,手腳形狀都清晰啲。醫生話不知道出血的原因,不過已經 11週有這個情況就一定是不正常﹗叫我自己留意多啲休息多啲﹗
在照超聲波的途中,醫生突然問我想不想知寶寶的性別﹗我想架﹗不過想等埋老公先﹗我就直接答佢 "等埋老公先一齊知啦﹗",之後有少少後悔...我都幾想知架﹗因為我個人求知欲一向好旺盛﹗
返到屋企同老公匯報同比張超聱波相佢睇﹗佢好叻﹗第一時間識睇寶寶有幾大,而家是 11週2日,長 46.6 MM﹗上次驗查是 28.4MM,短短2個星期,已經比上次大咗18.2MM。
唉...我一向對自己的健康好有信心﹗今次之後我會小心啲啦﹗雖然醫生話唔洗介口﹗不過我都會小心啲啦﹗又是考我 EQ 時間啦﹗
P.S. 噚日(2009年11月16日)我終於同我老闆講咗有BB啦﹗可以放下心頭大石,老闆沒有太大的反應﹗我之前真是好擔心架﹗話晒公司得我一個員工...我 放產假,真是無人幫佢手嘛﹗HEHEH...我的性格是所有事先想負面的一邊...有好有唔好啦...凡事作最壞打算﹗個結果就多數比預期好啦﹗
P.P.S 原來今日 (2009年11月17日)係我地的拍拖週年﹗今年第8年啦﹗HEHEHEHE...我自己都唔記得咗...是阿JOE問我今日据唔据扒,我問佢點解去据 扒先知﹗今年是最後一年2人世界啦﹗真是要諗下點慶祝先﹗不過...而家先諗會唔會有啲遲呢?大家有冇好提議?

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...