2009年11月12日 星期四

我不是肥咗﹗我是有咗﹗

我有一件事要宣佈﹗
我有咗 BB 呀﹗
登登...2 劃...即是有咗﹗$52/ 2支...我驗晒 2支...heheheh...好似好傻﹗
唔知大家仲記唔記得我先一排的 BLOG 成日話好易疲倦又低溫燒咁﹗原來我真係有咗﹗原來老公日日打 XBOX 老婆都會大肚...只要佢係買 XBOX 之前已經完成任務就得啦﹗ 我是 10月7日驗孕﹗因為我真係未試過返工會瞓著架﹗覺得好唔妥,而且經期都遲咗,所以就去咗買驗孕棒證實下啦﹗
一開始真是有啲唔知點﹗驗到有啦...咁之後要做咩呢﹗?因為未夠 3個月唔可以同人講住,但是又原全唔知點做喎,所以最後都是要問人﹗而家夠 3個月啦﹗所以第一時間通知我親愛的 BLOG 友們﹗因為我實在好心急想 UPDATE 我啲 CHECK UP 上 BLOG 呀﹗已經做咗好幾次 CHECK UP 啦﹗唔會一次過 UPDATE,會分幾日...怕悶親你地﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...