2009年11月18日 星期三

第一次用 LE CREUSET 煲飯﹗(附上海菜飯食譜)

忽然好想食菜飯,但是家中的電飯煲是迷你版,只可煮 3杯米 (6碗飯),煮不了有餸飯。想了又想...用 LE CREUSET 煲飯是唯一的辦法﹗之前都講過,我不敢試用 LE CREUSET 煮煲仔飯,怕失敗了會無飯開﹗今次都是膽粗粗一試﹗
哈哈哈...成功啦﹗飯濕了一點點,其實已經少下了水,因為知道白菜會出水,又或者可能因為我用太細火煮飯?﹗不過都已經好好味﹗老公話少了乾瑤柱的味 (因為媽咪一向有放乾瑤柱)﹗唉...我老公把口...
好開心...以後可以自己煮菜飯﹗不用次次返娘家都叫媽咪煮炒年糕,或者菜飯﹗我今日食咗3碗飯﹗真是食到 "反肚"...之後比阿旺鬧我不懂節制﹗HEHEHEH...好味道嘛﹗
材料:
米 1.5杯/ 水 比1.5杯略少/大白菜 半斤/ 瘦肉 $10/ 冬菇 4隻/ 乾瑤柱 1-2粒
做法:
1. 大白菜洗淨切粒,瘦肉﹑已浸透冬菇切片 (用豉油﹑糖﹑胡椒﹑生粉﹑油醃30分鐘),乾瑤柱浸透撕成絲
2. 先炒大白菜 (加少少鹽),再炒肉片和冬菇
3. 米洗好後,加入炒白菜時出的水﹑浸乾瑤柱水同清水 (加埋共略少於 1.5杯水),以中火煮 3分鐘至出煙。加入其餘材料。
4. 以細火煮大約20分鐘。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...