2009年11月20日 星期五

"宮心計" 之補身篇 (附桑寄生蓮子蛋茶食譜)

最近好多人都會同我講大肚應該食咩﹗唔應該食咩﹗其實我都只是無食海鮮﹗其他都有照食﹗但講起補品,其實我毫無頭緒﹗我話我有煲雞湯飲﹗但是姑媽又 話多激素﹗燕窩又話唔好﹗最後的結論是飲牛奶﹗不過其實我有濕疹,根本唔應該飲牛奶﹗而家一日飲一盒﹗我家姐叫我早﹑午﹑晚都飲...OH...生BB之 前唔通要做返BB﹗
不過好彩有 "宮心計"﹗先幾集講到 "麗妃" 有喜,太后成日話賞賜呢樣個樣比佢食﹗嘩﹗皇妃都是食呢啲﹗我照跟都一定無問題啦﹗無線個編劇唔會跣我呱﹗?其中一個好正...仲岩我岩岩整親腳的老公飲﹗另外仲有一個是湯...唔知咩煲鵪鶉﹗要睇返個集先得﹗
就是呢個﹗桑寄生蓮子蛋茶﹗
都幾易煲喎﹗味道就唔係好味的一類...不過都唔難飲﹗
老公係屋企的髮型...氹咗佢好耐先比我影﹗
今晚的晚餐...有SOGO的美國牛牛,價值 $120! 再9折...老公話超好味﹗不過佢話覺得關個 LE CREUSET 事﹗睇嚟...佢先係真正的 LE CREUSET FANS!
打格仔﹗兒童不宜?
桑寄生蓮子蛋茶
材料: 桑寄生 1兩/ 蓮子 2湯匙/ 蛋 2隻/ 片糖 少於一片 (自行調味)
做法:
1. 1公升水冷水加入蛋 (記得之前洗淨),煲滾後加入桑寄生及蓮子
2. 水滾10分鐘後取出蛋,出殼放回一起煲
3. 以中小火煲45分鐘加片糖調味
桑寄生是中藥常用的藥材,有強壯筋骨、補肝壯腎、養血祛風及安胎催乳的作用,適合長者及孕婦。常用作治療腰膝神經痛、足痠背痛、四肢麻木、血虛風濕等病症,對治療高血壓及動脈硬化功效顯著。(來源: http://the-sun.on.cc/channels/news/20051225/20051225021547_0000_1.html)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...