2009年11月13日 星期五

第1次照超聲波@DR. LUK

2009年10月16日   第一次照超聲波
檢查的前一晚我都有少少緊張...一來唔知會唔會自己搞錯...二來又驚聽日檢查唔知會點喎﹗BB 會唔會健康呢﹗第二日我地一早就去到醫務所﹗我就去磅重。嘩﹗成 103磅﹗咁...未重咗起碼 5磅﹗(我本身大約 96 - 98磅)
等咗個幾鐘...終於都可以見醫生啦﹗因為我一直都無記低自己的 經期,入到去醫生問我最後經期是幾時/ 平時經期準唔準...我都唔知點答佢﹗我只是好大約咁記得是 8月頭,就答8月5日...醫生就即刻計到我個預產期﹗之後就入去照超聲波啦﹗我好緊張呀﹗因為是我自己驗的﹗又唔知市面的驗孕棒是唔是真是準...我成 日都好驚...會唔會入到去醫生同我講 "無喎﹗點解你會覺得自己有咗呢?"
護士係我個肚度塗咗啲好凍的 GEL,叫埋我老公入嚟,醫生就開始啦﹗真係見到寶寶啦﹗照超聲波計寶寶的大小,大約是 9星期3日 (同醫生用我記得的最後經期計 10星期3日差 1星期),BB 頭同身的比例暫時是一比一﹗照照下的時候寶寶仲舉手﹗老公即刻問醫生是咩嚟...HEHEH...佢同我地 "SAY HI"﹗之後仲比我都聽寶寶的心跳...是好快好快架﹗
睇下﹗寶寶而家得28.4mm,得1寸多少少咋﹗
                             
以下係阿旺的:
當我第一眼睇到張超聲波相嘅時候, 其實唔知BB嘅正確位置架, 之後由醫生講解完就睇得好清楚啦, 當其時我真係開心到由心到笑出黎, 既開心又感動, 眼前呢個就係我地嘅BB, 再過多八個月我就做爸爸啦. 突然之間, BB隻手伸直, 好似出左個直拳咁, 我諗佢係想話比我地聽佢幾有活力掛哈哈哈.
每當我諗到我就快做爸爸嘅時間都會回心微笑, 但係一諗到生嘅時候嘅痛楚又替老婆擔心, 呢種心情真係好難形容.

                              HEEHE...由而家開始...我會記低晒每次檢查的過程,希望大家唔好覺得我太長氣,因為我實在想詳細啲咁記低懷孕的整個過程﹗有經驗的 BLOG 友不防比多啲意見我﹗多謝晒各位﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...