2009年11月26日 星期四

第14週﹗第2次贊育CHECK UP加做OSCAR

2009年11月10日
今日去贊育見醫生﹗不過都係比醫生問兩句同聽一聽BB的心跳,然後再BOOK時間去健康院同醫院做CHECK UP!
不過今次等咗勁耐﹗2:50去到,5:10先走得﹗搞咗成2個幾鐘﹗見醫生的時間其實得 15分鐘﹗等預約都等咗 45分鐘﹗因為唔知點解見完醫生啲FILE 唔PASS返出嚟﹗要一LOG一LOG咁搞﹗而家 BOOK咗 12月22去健康院,1月6日去瑪麗醫院做18-22 WEEK 的結構性檢查﹗到時就會知寶寶是男仔/ 女仔 (如果中間無去私家再 CHECK的話)﹗
等的時候要做一份問卷調查,老公又發揮佢阿旺本色,係咁話幫我做份問卷﹗佢睇睇下突然大笑,笑到面都紅晒﹗附近的人都望過嚟﹗我問佢做咩,佢話份問 卷好好笑喎﹗之後仲要攞部手機影底佢﹗唉﹗我都係自己做返份問卷啦﹗不過佢仲係一邊嘮嘮叨叨,又係度笑,啲大肚婆可能以為自己去錯咗"青山"而唔係贊育﹗
咁究竟佢笑咩呢?大家又可以睇下啦﹗
佢話點解孕婦同BB爸爸的關係有咁多可以揀,仲有 "沒有關係" 同 "不知道" 揀...其實都有可能嘅﹗有咩好笑啫﹗
去CHECK UP之前一日,阿JOE整親隻腳,要包到成隻裹蒸糭咁﹗HEHEHE..我地坐巴士的時候,我叫佢坐,佢坐咗落去又叫我坐,我坐完見佢企唔穩,又叫佢坐...最後...我地隔離位的乘客走咗﹗唔知係唔係怕咗我地﹗﹗﹗
                       
2009年11月11日
今日終於約咗做 OSCAR啦﹗要去另一個醫生度 CHECK,因為要用先進啲的儀器﹗今日又要抽血﹗其實 OSCAR 係 CHECK 唐氏綜合症的﹗個醫生好好好詳細咁講一次咩係唐氏綜合症,成因是咩LALALA...我而家30歲,每900個BB就會有1個有唐氏﹗
我老公之後話,唔知個醫生係唔係好鍾意講野同畫畫﹗我地同佢講咗我地聽講座的時候聽咗...佢仲係咁講係咁畫﹗不過佢收我成大拿拿 $1800! 佢係應該要講多啲野的﹗
度咗頸皮是 0.22-0.25mm ,即是正常﹗真是鬆一口氣﹗而 家先知道做人父母的原來咁多野要擔心的﹗因為寶寶個位置一直都唔岩﹗搞咗成20分鐘有多﹗HEHEH...寶寶有好多動作﹗佢而家唔只伸手伸腳﹗佢仲會摸 下自已個頭﹗摸鼻﹗睇睇下...佢仲食手指﹗醫生話佢唔係因為肚餓而食手指﹗全部都係無意識的動作﹗HHEHEH...好得意咁﹗成日都覺得佢似爸爸好為 食﹗
之後就抽血啦﹗好彩個護士好好手勢,真是少少少少痛﹗老公話點解政府唔一次過驗埋呢﹗咁就唔洗抽多一次血嘛﹗不過政府無收過我地錢喎...次次都係拍下屁股走人﹗驗血報告第2日就有啦﹗都係正常﹗YEAH!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...