2009年12月15日 星期二

第18週﹗第4次超聲波@DR. LUK (我的寶寶是男仔定女仔?)

2009年12月15日   第4次照超聲波
上星期六唔記得約醫生﹗終於我約咗星期二去啦﹗而家18週...如無意外都應該可以照到男仔定女仔﹗好﹗比少少時間大家估下,BLOG的結尾就開估啦﹗先比張相大家睇下先﹗
而家寶寶已經有10.48CM啦﹗有一把短間尺咁長﹗而我而家都有110LBS,好似重得快咗少少﹗不過醫生話我本身瘦﹗重多少少都好,只要血糖 OK就可以啦﹗但要開始少食糖同澱粉質,不過我是糖做架喎﹗戒糖...唔係嘛﹗?之後睇返之前OSCAR的報告﹗一切正常﹗計出嚟係幾千同幾萬份之一﹗醫 生今次仲開咗一個月的維他命比我食﹗都係比平時多收$40! 真係好...之前已經心思思想買架啦﹗

好啦﹗我開估啦﹗
1...
2...
3...
大家可能睇完都唔知是咩 (如果冇經驗嘅),因為我睇完都唔知﹗HHEHEHE...上圖黑色一粒腰果咁的是胎盤﹗中間的就是寶寶的兩條大腿﹗大腿中間呢...冇野﹗即是囡囡啦﹗ 唔知大家鍾意仔定女呢?我比較傳統,我想生個仔先架﹗咁無咁大壓力嘛﹗我老公都係鍾意仔﹗我咁講完之後比人鬧...話好似意思女就好過無﹗絕對唔係架﹗老 套都係咁話...最緊要健康﹗第時大個做個有用的人(唔知邊套戲的對白)﹗
HEHEH...我同我老公成日玩家庭遊戲 (係...雖然我地有一個真的家庭...我地仲有玩家庭遊戲)﹗我地其中個仔女就是叫 "老虎晴"﹗估唔到而家真是有咗"老虎晴" (虎年出世)﹗HEHEHE...咁我地要改過2個仔個名啦﹗而家一個叫 "超仔",一個叫 "TATSU" (日文= 達) 。咁﹗可能要改做 "龍超" 同 "龍達"﹗等過2年生返個 "龍仔"﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...