2009年12月23日 星期三

第19週﹗第一次母嬰健康院CHECK UP

2009年12月22日
我失蹤咗兩日﹗因為放假﹗
一早去咗母嬰健康院登記,我同阿旺都請定假,其實冬至應該有得早放,不過唔通請上午半日咁老套咩﹗我次次覆診佢都有陪我去,我奶奶同阿媽都話 唉﹗你地呢代真幸福﹗我地以前咩都自己搞掂架咋﹗,句對白完全一樣﹗﹗﹗hehehehe...好神奇﹗
今次磅重...49.5KG,上次係47KG,重咗2.5KG﹗護士話 "哦﹗你食野應該幾好喎﹗" (滴汗中)...之後等見醫生,又係聽下心跳。睇埋之前的驗血報告,一切正常﹗而家19WEEK,我已經成日感覺到寶寶郁﹗我同阿旺講 "慘啦﹗寶寶會唔會好百厭",阿旺即刻話 "寶寶活潑啲啫﹗" 我諗...佢呢個老豆...將來一定會好種小朋友﹗咁...我未要做惡媽﹗﹗﹗
去完健康院之後呢,我地去咗睇樓啦﹗睇咗blog友介紹的康山花園,覺得都唔錯﹗不過叫價好高,超過我地的budget,我地的budget係如果裝修好舊,只可以$260萬,如果新...就可以高啲 (都係參考最近的成交價咋)﹗不過我地去睇個單位,我唔知應該話佢舊到全屋冇野可以用得返,定應該話佢係連全屋古董﹗都開價$285萬﹗今次都係第一次睇,要睇多幾次先可以比較下﹗
不過而家仲有一個問題係...我究竟應該而家搬咗先...定等埋寶寶出世先﹗好頭痛...仲要如果我地睇岩,就要放而家層樓﹗啲時候要較得好岩先得﹗咁中間可以慳返啲租樓錢﹗有冇人有經驗?可以比下意見﹗
                                            

上個星期突然轉寒...我地又再打邊爐﹗今次第一次用濃湯寶﹗味道真係幾OK喎﹗咁健唔健康就...唔知﹗不過點都好過出街食嘅﹗蕃茄薯仔豆腐魚湯﹗本身想買魚煲架﹗不過老公叫我唔好搞咁多野﹗
今次出事啦﹗阿旺話啲牛唔好食﹗唔夠滑又唔夠牛味﹗佢的味蕾記住咗上次CITY SUPER的牛牛呀 (唉吔...SUKIYAKI個篇未出)﹗食返凍肉檔的就話唔好食﹗真係唔好比咁多好野佢食﹗唔係好易破產...
老公打邊邊一定要有的 "波波"...上次SUKIYAKI...佢都想要架﹗我唔比咋﹗
蠔...佢自己一個食晒4隻﹗
花甲...我忍唔住食咗幾隻...好鮮甜﹗
金菇蘿蔔
菜 (上次食淨的)
全部野比我地清晒﹗一啲都冇浪費...不過唔知係唔係因為有海鮮,我又狂飲湯...之後我對手有少少發發地﹗好彩之後又冇咩野咁﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...