2009年12月8日 星期二

17週﹗開始感覺到媽媽的偉大﹗(附花膠煲鮮奶食譜)

今個星期就踏入第17週啦﹗而家胃口都無咩,好食得。不過瞓就唔係幾好﹗開始有少少抽筋﹗又成日發夢﹗我真係要再迫自己早啲瞓先得﹗我已經瞓足8個鐘架啦﹗瞓的時候成日覺得個肚好重﹗我老公瞓覺的時候又成日打我﹗上次又插我個口﹗仲要插中我粒飛滋 (佢話發夢打交喎)﹗第2日仲屈我隻手 (因為我地拖住手瞓,佢突然向上一拉)﹗
咁細個肚就開始覺得重,再大啲會點呢?開始感覺得到做媽媽真是好偉大﹗我成日覺得生仔好似玩過山車咁﹗一開車就要玩完成個圈先可以落車﹗嘩...我而家一半都未到﹗仲要等多半年呀﹗﹗﹗
不過有一樣野應該好快知﹗就係我寶寶的性別啦﹗之前都心大心細,唔知去唔去私家醫生度檢查好﹗不過如果等去瑪麗,就要等到出年 1月6日先做﹗中間想買下衫仔都唔方便 (聖誕節成日都會SHOPPING嘛)﹗而且一個月check一次都係合理嘅﹗應該會book今個星期六去check下﹗
人地話瞓得唔好,夜晚飲杯熱鮮奶﹗我就再補啲,飲花膠煲鮮奶﹗我無燉盅...我真是用煲的方法煮﹗都好好味喎﹗我同老公飲到 "LAM LAM" 脷﹗
花膠煲鮮奶
材料: 花膠 3片/ 水 1升/ 北海道3.6牛奶 1升/ 紅棗 10粒/ 冰糖 隨自己口味
做法:
1. 花膠洗淨,發好,出水備用。
2. 水煲滾後,加入花膠及紅棗以中大火煲滾後,以細火煲1小時
3. 下冰糖調味,因為會再加牛奶,所以可以甜少少
4. 加入牛奶,煲至再滾起即可

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...