2010年4月14日 星期三

第34週﹗第四次母嬰健康院CHECK UP

2010年4月8日 (星期四)

今日又去健康院做產前驗查,其實次次去健康院做產前驗查都好似沒有做什麼,等的時間最長,見護士/ 醫生的時間就十分短﹗所以我今次決定一定要問一下問題﹗

之 前話我大腿兩側有一些瘀印 (好似爆血管咁﹗),醫生證實是妊娠紋﹗至於子宮有少少痛的問題,醫生說是正常的,只要不是長時間一直痛/ 很有規律(有規律的就可能是陣痛)就沒有問題。最後,我問了關於BB位置的問題,因為之前上產前運動,導師說多做產前運動有助BB轉好位置,我問醫生怎樣 才知道BB的位置,醫生竟然說沒有這回事﹗產前運動與BB的位置沒有大關係,自己亦沒有辦法知BB的位置...噢...我被欺騙了嗎?﹗我真的有回家練習 架﹗
我對豬腳仔又返嚟啦﹗今次仲豬過上次好多好多﹗阿旺踩親我隻腳的時候仲話好舒服﹑好軟綿綿﹗
腳眼都唔見埋﹗
按下之後不會立刻彈上來﹗有明顯的手指印﹗
阿旺影完再笑完5-10秒之後都仍然未彈返起來﹗
我又上網買了新衫仔比大頭妹﹗hehehe...復活節假期前訂的﹗假期的時候等呀等...終於要在假期完之後2日才收到﹗
好靚呀﹗
後面有花邊﹗腳仔位有防跣﹗GOOD!
之前舊同事比了一大袋衫仔我﹗加上我自己買的﹗已經將我買的膠櫃迫得滿滿﹗要買多一格加建﹗
我依家一有時間就上網睇BB衫,阿妹話我放產假的時候要叫阿旺沒收我部電腦﹗如果唔係日日坐係屋企買呀買﹗HEHEH...不過自從我大肚之後都好少買衫比自己...用少咗好多錢架啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...