2010年4月2日 星期五

阿旺週記4



上星期四,我在電腦前寫BLOG,阿旺在電視機前看晚間新聞,忽然我聽到阿旺口中唸唸有詞,仲手舞足蹈﹗
我 (奇怪ING): 你仲咩呀﹗
阿旺 (FING手FING腳): 跳"求雨舞"囉﹗(不斷REPEAT: 快啲落雨啦﹗快啲落雨啦﹗快啲落雨啦﹗)
我 (莫明奇妙ING): 無啦啦仲咩想聽日落雨﹗(心諗...落兩都要返工架﹗)
阿旺 (指著電視): 佢地好慘呀﹗旱災﹗
我 (彷然大吾): 哦﹗咁你繼續啦﹗
阿旺: 哦﹗(繼續跳直至新聞報導完畢)
有一日返了我娘家吃晚飯,忘記了談起什麼話題,講到男人/女人專一:
阿旺: 其實我地男人專一過你地啲女人﹗
我: 點解咁講呢?
阿旺: 你地女人10幾歲開始鍾意20幾歲的,20幾歲就鍾意30幾歲,到30零40歲又會無端端鍾意返20零嘅口靚仔 (我心諗: 寸我?HEHEH...唔明的朋友可以睇返我之前的呢個 POST "中女危機")﹗我地男人就唔同呢﹗我地無論幾多歲20歲至60歲都係鍾意啲20幾歲的女明星,咁我地係唔係專一啲﹗
我: 作死你呀﹗我阿媽係度你都夠膽亂噏﹗
有一晚,我同"大頭妹" (即是我個肚) 玩的時候:
我: 老公...你睇下我個肚臍,凹咗入去﹗唔知寶寶係入面做咩呢﹗
老公: 唔知喎﹗
我: 佢唔會係度玩臍帶呱﹗
老公: 佢玩自己條臍帶又關你個肚臍咩事呢﹗
我: 唔係連住嘅咩﹗
老公: 吓﹗你以為係USB呀?佢條臍帶點會連住你肚臍呀﹗啲養份係你肚臍外面入去呀?
我: 吓﹗咁臍帶連住我邊度架?﹗
老公: 總之唔會係你肚臍啦﹗


先兩日在 UNIQLO 見到有海賊王的 T-SHIRT ($99),買了2件給阿旺﹗阿旺親身示範﹗

噚晚出街打邊爐,著埋上次在ZARA買的外套﹗

T-SHIRT的後面﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...