2012年11月23日 星期五

士多啤梨骨 (附食譜) + 大頭妹變魔術

唉...都不知道是不是要多謝新工人姐姐 (其實都不算新啦...都來了差不多3個多月),因為她的工作速度其慢,有時炒菜蒸魚都要一個半小時,平時的家務又堆積如山,所以星期六日,好多時都是我/ 媽咪親自下廚,heheheh...比返多一點下廚機會我﹗

上次同學生日飯吃了士多啤梨骨,即時有少少技養﹗星期日自己煮一次,不過四圍都沒有平價的士多啤梨 (士多啤梨本身就不是平價的生果啦﹗),最後都要在JUSCO買,$26.9得數粒細細粒又酸的士多啤梨。

由於士多啤梨不夠紅,出來的效果也不夠紅,不過味道都好好味﹗



上一次買到靚的士多啤梨,賣相吸引得多﹗


媽媽的菜心炒牛肉﹗


白酒煮大蜆


唓﹗成日話我慳,阿旺自己去買,都是買了一斤大蜆,一人分得2-3隻...之後一個星期,我買了 "沙白" ,$33有斤半,唔洗食得 "就住就住"﹗

*大家記得呀﹗浸蜆要用多一個筲箕 "涼" 起,否則吐出來的沙,一樣 "痴" 住個殼﹗



又細又唔紅的士多啤梨﹗

炸好的排骨,媽咪問點解炸一大舊...答案好明顯...阿旺鍾意囉﹗


我的專用試食員﹗



大頭妹 "無厘正經" 的性格,一定是 "遺傳" 自阿旺的﹗

有時想好好地替她影一下靚相,最後都只有 "嘔血" 收場﹗



士多啤梨骨
材料: 排骨 1斤/ 士多啤梨 1盒/ 洋蔥 1個 (細)
醃料: 豉油 1湯匙/ 油 1湯匙/ 生粉 少於1湯匙
汁料: 茄汁 2湯匙/ 喼汁 少少/ 糖 適量
做法:
1. 排骨以醃料醃最少 30分鐘,之後炸起備用。
2. 士多啤梨一半的份量切開 1/2,加入 1湯匙糖,放30分鐘,之後用微波爐加熱1分鐘,做成士多啤梨醬。
3. 先炒洋蔥 (加少少鹽),炒至個人喜歡的軟硬度,盛起備用。

4. 士多啤梨醬中加入茄汁﹑喼汁﹑糖加熱,之後加入洋蔥同炸好的排骨同炒。

5. 最後加入其餘的士多啤梨粒略少就可以上碟啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...