2012年11月27日 星期二

小丸子7個月﹗

好似岩岩先放完產假,小丸子原來已經 7個月,哈哈...最大的轉變當然是小丸子的體重啦﹗由出世時的細碼B,到依家的加大碼B﹗現在的體重足足是出世時的4倍﹗

自 6個月開始已經有食半固體食物,不過第2個真是沒有第1個的緊張,以前大頭妹都有自己的 "獨立食材",依家小丸子好多時都是屋企有什麼就吃什麼啦﹗好多時都是大頭妹吃什麼,她就吃什麼囉﹗其實都令大頭妹食多咗粥,以前我都會煮下通粉/ 炒飯比大頭妹食,依家日日同小丸子一齊食粥,有時都幾悶﹗HEHEHEH...唔知幾時小丸子可以同大頭妹一齊 "有粥食粥,有飯食飯" 呢?﹗起碼都要一歲啦﹗有時真係好唔捨得小朋友大得咁快﹗

岩岩上星期病咗一鑊甘的﹗真是堅甘﹗﹗﹗星期三去覆診都好地地,星期四突然發燒 燒到40度,仲要食完高燒藥,都唔退晒燒,只是回落到 37.8度左右,食咗 3次高燒藥都唔退到燒,最終等咗一晚,第2朝有兒科醫生就再同佢去睇醫生﹗醫生話可能是之前都未病好,又再染到新的病毒,所以發高燒...今次我估係我 啦...因為全家都好得7788,係得我一個未好返...我已經盡量唔抱佢...下次有病...真係係屋企都要帶口罩﹗之後足足發燒發咗2日﹗晚晚 2-3:00am就喊醒,之後我就陪佢做廳長,由3:00抱到 6:00抱住瞓﹗6:00再由工人姐姐接力﹗今次都好多謝工人姐姐,見佢真係好惜小丸子,抱住小丸子長嗟短嘆,叫佢要快啲好返﹗

之後星期六,阿媽同阿妹都話小丸子病到瘦咗...我阿妹個人一向風趣,仲話終於見到小丸子條頸 ,不過比佢講完又真係喎﹗之前因為太肥,所以見唔到條頸,病一病真係可以望到頸底...


口水王又流口水


成日好似戇居居咁﹗不過已經識叫 mama, papa, mum mum (milk), bao bao (抱), 唔好 (食藥的時候講過好幾次...唔知係唔係幻覺)

叫一叫佢勁開心﹗


仲開心到反轉埋﹗



偷睇電視﹗


吃過的食物:
肉: 魚﹑豬﹑雞胸﹑雞腿﹑牛﹑三文魚
蔬菜: 波菜﹑西蘭花﹑菜心﹑節瓜﹑蕃薯﹑薯仔﹑蕃茄
生果: 蘋果﹑梨﹑提子﹑藍梅﹑士多啤梨

小丸子: 媽媽,你漏咗﹗仲有漢堡扒﹗﹗﹗



大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

仲有微博呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...