2012年11月30日 星期五

大頭妹週記

噚日講完恐怖的,今日講返啲輕鬆的﹗

每日我放工返屋企都會同大頭妹傾一陣計,問下佢個日做過咩之類?﹗有一日我問佢:

我: 你今日返學做過咩?
大頭妹: 唱歌
我: 成日唔係唱歌,就是玩玩具?﹗今日唱咩歌?﹗
大頭妹: 太陽伯伯﹑大陽伯伯
我: 又係太陽伯伯,唱咗好耐啦喎﹗仲有冇其他?﹗
大頭妹: 我食魚﹑我食魚...
我: 咩歌嚟架?﹗啲歌詞咁奇怪?﹗有冇上日文堂?
大頭妹: 有
我: 咁你日文老師叫咩名?
大頭妹: 兩水
我: 兩歲?﹗我問佢叫咩名喎?﹗
大頭妹 (好認真): 兩水 (讀音...我到依家都唔知佢日文老師叫咩名架﹗)
阿旺 (插咀): 樣衰?﹗
我: 唔好教佢講呢啲啦﹗一陣佢真係咁叫老師...
阿旺: 木村?﹗
大頭妹: 唔係
阿旺: 櫻井?
大頭妹:唔係

我: 呀﹗你平時咩佢 "咩" sensei (老師)架?﹗

大頭妹 (諗咗一陣,好認真好大聲咁答): OHAYO SENSEI﹗(老師早晨)
我: OKOK...唔該晒你﹗

大家LIKE咗我地個PAGE未呀?

仲有微博呀﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...