2013年1月23日 星期三

Logitech TV Cam HD for SKYPE

好 多謝 LOGITECH 的 PR 邀請我地試用佢地新出的 LOGITECH TV CAM for SKYPE。 自從進入智能手機年代,我相信多咗好多人用 SKYPE,就連MSN都將會被 SKYPE "合併" 了﹗以前我通常都是 我/ 阿旺出TRIP的時候用,依家因為全家都轉用智能電話,有時會用 SKYPE打比大頭姨姨/ 媽咪,等佢見到 2個心肝寶貝﹗依家仲可以用電視 SKYPE﹗﹗﹗我真係覺得好神奇,HEHEHE...好似 "叮噹" 入面的情節,用電視來視像通話﹗

最初收到的時候怕好難裝,但見阿 旺裝,原來好容易咋喎﹗佢話有 INTERNET同 HDMI 線就可以裝到﹗當然屋企要開多一個SKYPE的 ACCOUNT,咁就可以用手機的SKYPE ACCOUNT 打返去屋企的 SKYEP ACCOUNT啦﹗HEHEHEH...以後 LUNCH TIME/ 老闆唔係OFFICE的時候,就可以用 SKYPE打返去屋企同大頭妹傾 2句,唔洗等佢成日咁悶啦﹗

佢的SIZE 同 WII 的 KINNECT 差不多大 (比 KINNECT 大少少)﹗另外仲有個搖控﹗


最近大頭妹好鍾意叫我地估下盒入面有咩?﹗其實我當然知盒入面係咩啦﹗係你唔知之嘛﹗


HEHEHEH...洗唔洗咁誇張呀﹗你知係咩野咩?﹗

插好 INTERNET同 HDMI 線,再登入SKYPE ACCOUNT就可以用啦﹗

HEHEHE...婆婆同大頭妹揮手﹗


小丸子: 我同家姐係度 SKYPE緊呀﹗

HEHEHEH...其實 LOGITECH TV CAM HD 當然唔係預比你係廳同房用啦﹗我地方便影相同TESTING先咁用啫﹗

爸爸放得個電話太高﹗大頭妹要不停跳先見到個畫面,我地係廳笑到癲咗﹗


就係咁架﹗笑到肚都攣﹗

之後放返係一個大頭妹用到的位﹗

EHHEHEEH...見到係廳的婆婆同小丸子﹗


我地見到的畫面﹗即係如果第時我打返屋企,大頭妹就會見到咁大個頭的我啦﹗哈哈哈﹗

睇下大頭妹玩得幾開心﹗真係 2歲小朋友都識玩 SKYPE﹗


自己拎起個電話係度講﹗

大家可能同我都有同一個問題,咁係唔係要長期開住部電影呢?當然唔洗啦﹗只要你打返去屋企的 SKYPE ACCOUNT,部 LOGITECH TV CAM HD就會好似電話咁 "響",咁你先開電視,轉去岩的 INPUT位置就OK啦﹗

如果大家有興趣,想知更多資料,就去佢地的官網睇下啦 : http://www.logitech.com/en-hk/product/tvcam-hd?crid=34

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...