2013年1月14日 星期一

媽咪生日飯@六國酒店

HEHHEE...我知我地沒有新意,年年媽咪生日都是去六國酒店...HEHEHE...上年無去呀﹗我產前抑鬱到連枱都沒有訂,做什麼都提不起勁啦﹗回想起都覺得可怕...更可怕的是不懂得去體諒的人,依家想起仍然有氣難下,但做人氣BLOGGER的代價是...好多事都已經不方便在BLOG "抒發",否則就變成一個不識大體的人﹗其實曾經有因為這個原故想放棄寫BLOG,在自己的BLOG都不能夠 "隨心所欲"...我又講得太多啦﹗

講返餐飯﹗其實...又無咩好講...重點永遠是HAAGEN DAZS雪糕﹗



有媽咪的優良遺傳,食BUFFET淨食雪糕﹗

仲食爆谷﹗正經野一啲都無食過﹗

影下合照先﹗成日都淨係影食物﹗

又古靈精怪啦﹗

媽咪生日快樂﹗

我地似唔似樣呀﹗

一家4口缺一...因為小丸子發高燒...燒到40度...








沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...