2013年1月13日 星期日

星期日嚇人的早上





























今朝起身一打開雙眼,見到大頭妹呢個樣,真是嚇咗一跳。

不過嚇得我半死的是⋯佢竟然偷咗我條Hermes絲巾,當包被包住佢心愛的椰菜娃娃!我暈啦!唔貴個條唔攞!我要罰自己抄一百次「我以後星期日要早起!」。

一起身就見到佢呢個樣...真係心都 "離" 埋﹗


仲要扮MONSTER嚇我,唔洗扮MONSTER都嚇死我啦﹗


足足用咗 5分鐘先抹乾淨﹗


救命...我條HERMES呀﹗好彩唔係比小丸子當尿片用﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...