2013年1月3日 星期四

BOXING DAY SEAFOODS PARTY!



BOXING DAY大頭契媽同ANNIE姐姐上嚟探大頭妹同小丸子﹗HEHEHEH...我成日都好 "婉轉" 咁叫啲朋友上嚟探下我2個囡,其實是想佢地做我的白老鼠,等我可以煮下野食﹗我好鍾意煮到一枱都係食物的感覺,唔知點解會好開心﹗雖然我老公成日都話我煮 得孤寒,不過我覺得係佢眼闊肚窄啫﹗我見次次都有少少食物剩,而且我地身處香港,日日都有好野食,我成日覺得PARTY唔一定要食得好飽,差少少好多剩多 多食物吖﹗我好怕浪費食物﹗今次煮咗6餸一湯,6個人加工人姐姐,一人一個餸,阿旺話終於夠飽啦﹗

下晝去北角買海鮮,其實一啲都唔平,不 過我好少煮海鮮,我個價錢仲係停留係2年前,以前我蒸鮑魚大約 $10隻 (已經OK大,有 $6-7隻細的),依家原來已經要 $15,大約就係以前 $7隻的SIZE,即係升咗一陪,同樓價有得比﹗$170/ 2隻花蟹,真係好少煮蟹,所以唔知價﹗$100/ 8隻帶子,買完之後忽然記得以前灣仔買的 $20-30一份5隻,好彩食完發現有分別,今次的鮮甜好多﹗


第一次煮粉絲蟹煲,好好味﹗阿旺話有街食的水準﹗HEHEHEH...沾沾自喜ING...


2隻花蟹要 $170,其實我都唔知我有冇買貴﹗不過都幾好味﹗好味就算啦﹗


啲粉絲勁好味﹗

炆咗2粒鐘,好好味...媽咪話咸咗少少,我係咸人,覺得好好味﹗下次都係唔好咁慳,買大隻啲﹗




HEHEHEH...好貪心,落咗勁多粉絲﹗多到都見唔到啲帶子﹗

ENCORE燒雞,今次係JUSCO買新雞本地雞,好似 $122,都幾好味,又OK大隻﹗


我唔明點解阿旺會反轉隻雞上碟囉﹗

唔係呢邊先係正面咩?﹗

係GREAT買的老虎蝦,$108/ 10隻...HEHEH...係GREAT買又唔覺得貴...人就係咁衰﹗不過好似唔夠CITY SUPER的好味﹗


當然唔少得菜啦﹗

最後有雪梨無花果淮山次實杞子圓肉鱷魚肉瘦肉湯


得閒真係要煮下野食,我發覺煮野食真係可以減壓﹗HEHEHE...唔知係唔係遺傳,大頭妹都好鍾意煮野食,今次客人食的JELLY,就係大頭妹整架啦﹗同佢整過芒果布丁同JELLY之後,成日都話要整布丁﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...