2013年1月3日 星期四

STRIDE RITE- 第1季


之前都有提及過我參加咗 STRIDE RITE 的 "RITE MOM 2013"﹗除了可以優先參加 STRIDE RITE的活動,其實每季都有 1對鞋比返我的小朋友試著,即是大頭妹同小丸子。第一季剛剛好是聖誕節之前,是一份好好的聖誕禮物呢

我 幫大頭妹揀了 CINDERELLA閃燈鞋﹗其實心思思覺得另外 2對BOOTS 都好靚,不過大頭妹不是太喜歡著BOOTS (媽咪覺得BOOTS好型嘛﹗),而且我估大頭妹一定會鍾意閃燈,又一定會鍾意公主,所以最後都揀咗CINDERELLA閃燈鞋,連爸爸都話好靚﹗

就是右手邊的2對BOOTS囉﹗一對型﹑一對BLING BLING﹗

媽媽大鄉里,望來望去都找不到入電的位置,我問售貨員姐姐,HEHEHE...原來內置的電已經足夠閃 15000次﹗好厲害呢?﹗


鞋盒都好靚﹗送比小朋友一定好開心﹗


魔術貼的設計,可以訓練小朋友自己著鞋﹗


HEHEHE...又是CINDERELLA﹗可以襯返大頭妹條CINDERELLA裙仔﹗

我本來想要SLEEPING BEAUTY閃燈波鞋,不過爸爸話呢對襯裙好靚呢﹗


咁快學煲電話粥?﹗

原來大頭妹已經要著 8.5號鞋﹗

HEHEHEH....STRIDE RITE除咗小童鞋,其實仲有嬰兒鞋﹗小丸子都有份架﹗佢地的BB鞋都有幾多選擇,有MICKEY MOUSE﹑芝麻街﹑仲有好多BB 靚靚保暖BOOTS﹗

個鞋盒又係好靚﹗

幫小丸子揀了一對MINNIE MOUSE﹗

MINNIE MOUSE好可愛呢﹗


STRITE RITE的鞋分了 1-2-3 STEPS,呢對係 STEPS 2,為開始學行的BB而設計,鞋底比較軟身﹗

HEHEHE...睇下小丸子幾醒目﹗

媽媽今次果然無揀錯﹗襯晒小丸子平時啲衫衫﹗


小丸子個樣都幾滿意﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...