2013年3月22日 星期五

初試 NAIL STICKER






上 次去睇新井太太的 BLOG,佢話日本整 GEL NAIL好貴,我問佢點解唔試下 NAIL STICKER,我見日本好似好HIT咁﹗講起到底 NAIL STICKER襟唔襟?﹗HEHEHE...其實我都未試過﹗真是OUT啦﹗LUNCH TIME的時間走去 SASA買咗,夜晚等啲囡瞓晒就開工啦﹗

我整的時候無影到相,因為只係開咗枱燈。其實都唔難整,只是貼上手,再將多餘的用指甲挫挫走﹗不 過我買的一包有 18對,一個人明明有 10隻手指喎﹗如果可以做到有 20對就 VERY GOOD啦﹗咁一包 $65可以用 2次都OK啦﹗依家就有少少半天吊﹗至於襟唔襟...其實唔太襟﹗我唔洗點做家務都仲 OK,SO FAR我整咗 1個星期都仲有啲野睇,不過有啲 3D的珠珠就已經甩咗啦﹗

其實我從來都無整過 GEL NAIL,因為好怕定時定候要去修手,NAIL STICKER都幾滿足到我,又比起我平時就咁搽甲油無咁單調,不過...我未起點樣起返啲 NAIL STICKER出嚟﹗係唔係都係用洗甲水呢?﹗返去睇下先﹗


岩岩整好的第一日﹗



第一隻整右手的手指公,貼得高咗少少﹗



左手個隻貼得靚好多啦﹗



啲珠珠係立體的,所以都呃得下人,都幾靚的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...