2014年1月7日 星期二

小丸子第3個interview@蘇浙幼兒園

2013年1月3日 (星期五)

今日請咗假帶小丸子去幼稚園面試,睇張新生約見證,一共有 4日 interview,可想以知有幾多人報名,有幾多人去面試﹗﹗﹗想當年大頭妹去面試,好似話有 2-3千人報名,今年龍b,可能仲多,不過佢地今年開始無學劵,唔知會唔會令去考嘅人少咗呢?﹗heheheh...我相信都唔會﹗﹗﹗

出門口時心情好靚﹗

希望一陣會有好表現啦﹗雖然要考入蘇浙,都唔係單單表現好就有機會﹗

4:00 interview,我地3:45就去到啦﹗唔知由幾時開始,小丸子唔比爸爸抱,我要由北角地鐡站抱佢到學校,真是命都無,但又唔想 interview前整喊佢,唯有頂硬上啦﹗去到爸爸一支箭就去登記,其實我想比小丸子 warm up一陣先囉﹗好快就叫名去課室門口等啦﹗流程同大頭妹個次都一樣﹗大約都等咗 5-10分鐘先有得入去見老師,一間房同時見 4個小朋友,不過係分開見,大家唔影響大家﹗連考試內容都同大頭妹當年差唔多﹗

 一坐低老師問我小丸子識唔識講自己個名,我答老師佢識就識講,不過問佢就唔會答囉 (我估大部份小朋友都係咁架啦﹗識答個啲就超咗班架啦﹗)﹗如我所料,小丸子無比驚喜我,佢無答老師,佢有時會答我 "yi yee" (泳而) 架 (如果我有芝士係手嘅時候)﹗不過就有同老師 say hello﹗

第 1 part,老師拎咗一set蛋糕茶杯玩具出嚟,叫小丸子食蛋糕,我叫小丸子講謝謝,佢就 9秒9攞玩具,之後就係度扮食,老師叫佢比媽媽﹑比爸爸﹑比老師,佢都做齊,老師有讚佢乖。之後老師比茶壺同茶杯叫佢倒水飲,佢都有做,仲飲咗 3次,唔肯比返老師...到飲完第 3次,老師問佢係唔係好鍾意飲,飲埋呢次要放返好啦﹗佢終於肯收手啦﹗

第 2 part係考生果,老師拎個蘋果出嚟問小丸子知唔知係咩,小丸子無答,之後老師拎個橙出嚟,佢答蘋果...最後老師拎香蕉出嚟,佢終於有答香蕉啦﹗之後老師叫佢比香蕉老師,做岩咗。再叫佢比蘋果老師,第一次比咗橙,要提多佢一次先比返岩嘅蘋果老師。最後再比埋個橙老師﹗

第 3 part 係放積木,比 4個由大至小水桶形嘅東東叫小丸子叠高,佢一手就打開咗個水桶,老師話個水桶係可以打開,不過我地今日係叫叠高高,叫小丸子再做,小丸子好快就完成咗,老師有讚佢叻叻﹗之後叫佢放返啲水桶入籃,佢都有做,仲用雙手比返個籃老師。

第 4 part係用蠟筆油顏色,老師比咗 2次筆小丸子,2次小丸子都有畫,仲反轉張紙畫埋後面。

最後 1 part,我覺得好高難度﹗係睇書問野﹗首先係叫小丸子揭書,但竟然唔係用硬書/ soft book,係真係平時小朋友嘅 story book﹗小丸子都揭到,點知之後忽然播 good bye song,小丸子就不停揮手 bye bye,老師問佢圖入面邊個睇緊書,邊個游水,佢都只係揮手 bye bye...老師問我佢平時係唔係好鍾意聽歌...其實睇書個個佢都未必識,但游水個個佢應該識,不過算啦﹗我覺得佢今日表現好好架啦﹗

最後老師比個貼紙小丸子,叫小丸子貼係自己度,今次我叫小丸子一定要講謝謝,小丸子都有講,講完就貼係自己心口,我地就起身走啦﹗走嘅時候我提佢要推返櫈,佢都有做,仲幫埋我同爸爸推櫈﹗最後老師叫小丸子 bye kiss,小丸子都有做﹗

老實講...我自己就好滿意小丸子今日嘅表現,當然可以再好啲,平時點會唔識蘋果架?﹗不過都明白考學校,以為自己小朋友叻叻,大把叻叻嘅小朋友,名校有大把選擇﹗2個月後先有結果﹗上次大頭妹無被取錄,係 reject letter都唔會有嘅...

走之前玩多一陣﹗雖然覺得小丸子表現唔錯,不過都明白要入蘇浙,唔錯係唔夠,信心唔大,所以比佢玩多一陣啦﹗

heheh...上次大頭妹嘅面試情況:
http://athenajoe.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4539286



2 則留言:

  1. 就係因為選擇多,自然揀到好多尖子,加埋屋企出多兩錢肉緊,好容易有學生跑出。

    回覆刪除
  2. 希望下年係學校會撞到你啦, 努力呀

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...