2013年6月17日 星期一

端午節 + 父親節 - 下

今篇 BLOG有成 29張相,唔知出唔出得到,我最近成日比YAHOO食BLOG,SEND EMAIL去問,次次都唔同答案,所以已經專登分 2個BLOG出端午節同父親節,唔知要唔要分 3個出呢?﹗好似話篇BLOG唔好太長,唔好太多助語詞/ 相/ 表情符號,即係叫人寫 "微博" ?﹗我就係因為個人長氣,寫BLOG先滿足到我嘛﹗

講返正題,飲完茶我地去老爺家樓下的公園玩,原來公屋的公共空間,真係大過好多私人屋苑,仲竟然有好耐都無見過的氹氹轉﹗公園分開 4-5 PARTS,如果夾返埋,其實都差唔多有半個鰂魚涌公園咁大,大頭妹同小丸子都玩得好開心呢﹗

第一PART公園岩細啲小朋友玩﹗

好鍾意呢幅相,影得小丸子好可愛﹗


HEHEHE...成套衫同褲都係大頭妹嘅﹗

成日執垃圾,係屋企已經成日執完拎去垃圾桶丟,先2日先丟咗我部 IPHONE...


有得去公園,大頭妹就最開心啦﹗

哈哈...爸爸又玩埋一份...小心...跌到我個心肝肝...我唔放過你呀﹗





環境幾清幽﹗

傻佬...佢話要練臂力喎﹗


第二PART公園,係水池的另一邊﹗

高的滑梯,小丸子無得玩啦﹗大頭妹就玩得好開心﹗





小丸子又執野啦...今次執樹葉﹗

執到樹葉比我,我唔要呀﹗


之後去打鞦韆,大頭妹一見到就話要玩﹗


但其實佢未玩過呢種,阿旺一推就嚇到佢無晒表情﹗

阿旺影得無厘動感嘅,我其實抱住小丸子打梗鞦韆架﹗


HEHEHE...小丸子...樣衰衷咁...不過係阿媽眼中...點都係咁可愛﹗

又好鍾意呢幅,笑得好開心﹗



玩完返去沖完涼就差唔多食晚飯啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...