2013年6月26日 星期三

大頭妹週記



小朋友去到大頭妹這個年紀,說話經常似懂非懂,十分搞笑﹗

有一晚大頭妹飲剩 1 oz 奶,我通常都會又迫又氹要佢飲晒,唔可以浪費,其實平時每當佢食唔晒/ 玩食物,都會同佢講唔可以浪費食物,世界上有好多小朋友想食都無得食,不過對大頭妹來講,佢其實無 "概念" (都怪香港的生活太豐足)。

我: 要飲晒啲奶奶架﹗你知唔知道世界上有好多小朋友想食都無得食架?﹗
大: 爸爸媽媽買囉﹗
我: 佢地爸爸媽媽無錢買架﹗
大: 吓﹗佢地爸爸媽媽唔記得買呀?﹗佢地爸爸媽媽唔記得買雞食呀?﹗
我: ...... (食都無得食,仲想食雞?﹗)


其實我很少返工時間打電話返屋企 (應該是從來沒有),最近覺得大頭妹已經 3歲有多,但說話經常語無倫次,所以先兩日午飯時間會打返屋企同大頭妹傾返兩句﹗有一日:

大: 我同你玩吖,我地去公園吖﹗
我: 不過今日落雨喎。
大: 媽媽抹乾淨比我玩吖﹗
我: ...(唔通做阿媽,真係連公園清潔都要做埋?﹗)



事原因為上星期日去公園的時候,滑梯有少少濕,我叫大頭妹唔好 "SIR" 住,等我用紙巾抹乾先,所以佢可能覺得如果濕,媽咪抹乾就可以繼續玩囉﹗


同場加映小丸子,小丸子性格好古怪,佢好嗲,但又好惡﹗

佢會成日好嗲嗲咁爬係大人的大腿上面﹗

大頭妹好似好少會咁樣﹗


比佢攬一攬,個人即刻 LUM 晒﹗

HEHHEHE...其實大頭妹 "有時" 都幾惜妹妹架﹗(不過妹妹又唔領情)

大舊飯丸子﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...